Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Tok en test i morges og en var super negativ! Kjipt...åhh. Nå er det bare å vente på mens og begynne for fullt igjen. Troro jeg har bommet på EL. Kjøpte EL tester på billige tester men di funket ikke for mitt vedkommende. Ble aldri positive, men på en annen side kan det hende jeg aldri hadde EL denne mnd. Det jeg la merke til var at jeg hadde stikninger i sidene 4-5 dager etter det jeg har regnet ut skulle ha vært EL. Stemmer da ikke i følge babayverden sin EL kalkulator.Jaja neste mnd igjen..jakten på EL!!! Er det andre som har erfaringer med andre EL tester..noen anbefalinger?
mamma fra sandnes Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hei eg har kjøpt på apoteket cb sine med 7 tester i..De funka hvertfall for meg..Fant hvertfall ut ka tid el va.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ja tenkte faktisk på de.Nok billige tester på meg. Holder det med 7 stk i en periode. Jeg brukte sikkert 10-12 stk..dette fordi mens er litt uregelmessig. Jeg får vel bare kjøpe 2 pk da! Er de dyre?
mamma fra sandnes Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Huske issje ka eg betalte..Eg brukte bare 3 tester fyste gong eg prøvde..og de må brukes på morning urin.Men trur issje de va så voldsomt dyre..eg reagerte hvertfall issje på prisen.Bruge du progesta care kremen siden du har uregelmessig mens..den ska hjelpa mot det.
jentahans Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 cb sine koster 199 for 7 stk på nettet. jeg tester på dag ellve og har el på ca dag 13 eller 14 så har alltid tre-4 tester igjen etter hver periode
Saltlakris Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jeg har også brukt testene fra billigtester (ikke strips, de har aldri blitt positive på meg..) og det har funket kjempe bra!! Ellers så har du jo CB eller QR sine tester som ihvertfall jeg også er fornøyd med.. Lykke til!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Ja den der kremen der har jeg lest om. Kanskje vært ett forsøk. At det skal være så vanskleig å få det til dette her!! Åhhhh Men takker for tips og svar og fatter nytt mot til neste EL!!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Det var strips jeg hadde. Prøver andre neste gang så får vi se. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå