Gå til innhold

Binde de fast i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er så urolig både når hun skal sove og når hun sover om natten. 7 mnd gammel. Bare vrir eg rundt på magen... å da klarer hun ikke sove.

Noen andre som har samme problem?

vi må opp 10-15 ganger pr natt å snu henne fordi hun gråter på magen....

vurderer å legge henne i pose nå, sånn som kan bindes fast i sengen... men har jo alltid sagt at vi aldri skal binde henne fast! høres jo helt forferdelig ut....

men alt for litt bedre søvn på oss alle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke babysafe det heter? de har vel mulighet for å røre seg litt inni en sånn pose, ikke akkurat en tvangstrøye.

Klarer hun ikke å snu seg over på rygg igjen, derfor hun gråter?

Skrevet

Lillewirre ble lagt i pose og satt fast i sengen når hun begynte å snu seg, for hun våkner når hun snur seg rundt i søvne. Nå sover både hun og vi foreldrene bedre. Hun er ikke våken på natten mere i det hele tatt. Kjempe fornøyd. Hun er nå 7mnd og en uke.

Skrevet

Vi har brukt babysafe i flere måneder. Den er helt super. Snuppa har masse plass til å sparke inne i posen. Det eneste hun ikke kan gjøre er å snu seg rundt. Hun er vant til den og har ikke noe problem med å sove i den.

Skrevet

hun klarer ikke snu seg tilbake til ryggen selv nei... derfor hun gråter. takk for alle svar. Ska kjøpe sånn pose i dag;-)

Skrevet

Vi hadde også samme problemet. Han snudde seg fra rygg til mage, men også rundt sin egen akse. Han sov veldig urolig, og våknet veldig tidlig. Fant ut at vi måtte kjøpe en slik pose. Er det beste kjøpet jeg har gjort. Nå sover han mye bedre, samtidig som han kan bevege seg inni posen. Er veldig aktiv gutt.

Han gjorde ingenting av å bli lagt i posen. Sov godt fra første natten.

Jeg hadde ikke vært i tvil.

Skrevet

Hvor kjøper dere denne babysafe? Er det lurt å kjøpe den nå, og bare venne barnet til å ligge der? (har ikke født ennå)

Skrevet

Nå har jeg vært i alle butikker og sett etter babysafe.... de har en del, men ingen m sele som man binder fast rundt sengen??

Fungerer d like bra uten da? (aktiv jente her og......)

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk en sele som jeg sydde på selv, fungerte kjempefint, det! Har en større seng, kjøpt i USA, så de vanlige babysafene var for små. Kjøpte da pose og sydde på sele, hurra!

Skrevet

Noen som vet om man får kjøpt slik pose på nett?

Skrevet

Jeg kjøpte min på barneutstyrsbutikk for noen år siden..

Men en viktig ting, spesielt til deg som har laget selene sjøl, det er VELDIG viktig at selen er stram,slik at ungen ikke har sjans til å kveles i den. For mange mange år siden ble en liten gutt kvælt, ikke for å skremme noen altså, men bare pass på at den er stram nok..

Silje sov rundt for første gang når hun var 8 mnd og da takket være denne posen :)

Skrevet

Vi har det akkurat slik som dere. Det er slitsomt både for jenta vår (7 mnd) og oss. Henger meg på spørsmålet om hvor man får kjøpt en slik babysafe..

Skrevet

Jeg kjøpte min på Babyshop. BabyDan sin pose har sele som festes rundt sengen.

Skrevet

Jeg kjøpte sånn pose på sparkjøp, der kosta den 149 :) Den har tråder på hver side som kan festes i sprinklene på senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...