Gå til innhold

hva er galt her??? mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han drikker hver fredag kveld,så fort han har fri arb.neste dag tar han sg 6-10 øl på kvelden..av og til i ukedagene og 5-6 øl...han mener dette ikke er galt...men jeg synes ikke det er riktig? har prøvd å snakke md han om dette,men han blir bare sint,nekter å snakke om det..han er ikke slem eller noe sånn.stille å rolig....

men viss jeg har lyst å reise vekk en kveld sier han nei det skal du ikke,å blir sur,veldig kontrolerende...føler meg fanget i et fengsel til tider.....

det var godt å få dette ut......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørres ut som en alkoholiker han da, iallefall hobby alkis!

Uansett synes jeg han virker respektløs ovenfor deg!!

Jeg hadde stukket av for lenge siden.

Uff, er så lei av og lese om udugelige mannfolk her..blææ:-(

Skrevet

Hmm.. Har han vært slik lenge eller helt nylig det har skjedd? Dere har kanskje et barn/er gravid? Noen menn kan kanskje føle at de takler den nye farsrollen dårlig..og får behov for å føle på friheten igjen med ulike ting.. kanskje han bare skal få lov til å utagere en liten stund, og "bli ferdig" med det.. han blir nok enda mer aggresiv dersom du maser om det.. MEN dersom dette vedvarer bør du si til han at dette går ut over deg og baby(dersom dere har) og at du evt tar deg en tur ut du også-med eller uten hans godkjenning.. Selv om du er gift er du et fritt menneske med rett til å leve litt du også, og få komme deg litt ut av huset! Hvis han etter en stund ikke endrer oppførsel, så snakk med et familiemedlem om råd eller en offenlig instans for videre hjelp. Masse lykke til!

Skrevet

Hmm...dette var ikke enkelt. Men en av grunnene til at han kanskje ikke vil at du skal dra er fordi da kan han ikke drikke, for han må vel da passe ungen/ungene. Eller for at han da føler seg ensom. Men dette er ikke riktig, sånn skal det ikke være!!

Alkoholiker.....hmmm vet ikke jeg....tror kanskje heller at den der lillerusen av øl gjør at han slapper av mere, roer seg og koser seg. Ja, kanskje alkoholiker er det rette ordet, men det er vel mange grader av det.

Du får prate med han, ikke gi deg!! Hvis han ikke vil, så får du bare pakke og reise vekk en stund, se hvordan han reagerer.

Har dette pågått lenge da? Hvis ikke, så fortjener han kanskje en sjanse til..Få han til å prate, kanskje det er noe som gnager han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...