Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at tenkt om han ikke kan sitte eller krype..

jeg ser absolutt ingen tegn til dette what so ever..

han er 5 og en halv mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 6 måneder og viser heller ingen tegn til det. Men, det er da ganske vanlig at de ikke har begynt med det enda er det ikke? Jeg bekymrer meg ikke ihvertfall, han lærer det nok til slutt :)

Han sitter litt i Tripp-trapp stol noen ganger, men da er han jo godt støttet opp. Gjør gutten din det eller?

Skrevet

hei du jenta!

om det er noen trøst, så har venninna mi kanskje verdens treigeste baby.. hun krøp ikke før hun var rundt året, og første nå som hun er halvannet har hun begynt å stabbe forsiktig rundt.

men hun er verdens herligste og mest harmoniske unge likevel! og når hun først gjør ting, så setter hun i gang veldig, hun har bare andre ting hun liker bedre enn å gjøre alle de motoriske tingene..

som å pludre og smile og le og flørte..:)

min bror var sånn at han ikke gjorde noenting før han hadde skjønt hvordan det fungerte, og da gjorde han det perfekt med en gang. men kan du tro mora mi var bekymra for om han ikke var helt normal, eller? han er en smart mann i dag, med høy utdannelse og ikke egentlig noe unormal med han (bortsett fra at han fremdeles er perfeksjonist..)

jeg tror forresten egentlig at jenta mi er en sånn treiging hun og. det sa iallefall fysioterapeuten, men han understreket at slingringsmonnet var på flere måneder, og selvom hun er litt treig, er hun innenfor normalen.

sånn er sikkert marcusen din også! :)

Skrevet

joda han sitter i vippestol,i vogna og sitter for det meste når han er hos meg også..han ligger sjelden..utenom når han sover og ligger å pludrer på gulvet,men det blir han ganske fort lei av..

Skrevet

så fint svar vintersol :))

jeg tenker liksom på at jeg har lest om så mange her inne som er tidlig ute og kan reise seg opp i krabbestilling ,kan sitte selv osv..

blir bare litt engstelig.

er jo sikkert helt uten grunn men..

Skrevet

babyer krabber når de gjennomsnittlig er 9mnd gamle så det er ikke rart han ikke viser tegn ennå:)De som krabber tidlig ligger ofte veldig mye på magen og trener.

Skrevet

Jenta mi er 10,5 måneder og krabber ikke. Hun kan heller ikke stå på bena eller sette de under seg. Trekker de bare opp og ler :))

Sitte kunne hun ikke før hun var 8,5 måneder.

Skrevet

men han har heller ikke snudd seg..

verken fra rygg til mage eller fra mage til rygg..

hm..

Skrevet

Hallo Kine!

Hedda min er 7 måneder, og ho verken krabber eller setter seg opp selv! Ho åler seg litt på gulvet og ruller seg rundt -og er strålende blid og fornøyd!

Alle kan jo ikke være tidlig ute -men det er gjerne de som har tidlige barn som snakker høyest om det, ikke sant?!

Slapp av, Marcusen din er helt normal, og han krabber og setter seg opp når han selv er klar for det!

Det vanskeligste med mamma-rollen er alle bekymringene!:)

Skrevet

min klarte ikke sette seg opp før han var 10 mnd, så ikke fortvil enda!!

krype begynte han vel med rundt 7-8 mnd, eller åling er vel bedre ord, og akkurat begynt å krabbe litt, 11 mnd :)

alle barn er forskjellig, ikke stress, kommer etter hvert :)

Skrevet

min snudde seg fra rygg til mage litt over 6 mnd forreseten..

Skrevet

Det er alt for tidlig å begynne å tenke på det!! min jente begynte å åle seg først da hun var 8 mnd, og satt ikke selv før hun var 10 mnd. Hun er helt normal!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...