Gå til innhold

Overtid med førstemann = overtid med andremann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt (og hååper) at andremann gjerne kommer litt tidlegere enn nr en, men det er jo selvsagt ingen regel... Hva er DIN erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som fødte 2 uker over med første, halvannen uke over med andre og må regne med å gå litt over denne gangen også...

Skrevet

Jeg fikk nr 1 9 dager før termin. Nå venter jeg nr 2 og det er idag 8 dager til termin. Jeg spurte jordmor om hva jeg kunne forvente og det hun sa var at hvis du født før termin en gang før så går du som regel ikke over. Hvis du har gått over tiden så går du kanskje over tiden med neste mann også. Men hun sa at det ikke var noen statistikk på dette og at man aldri kunne si noe sikkert. Dette var hennes erfaring.

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Dytter litt. Flere med erfaring ?

Skrevet

Ble satt igang på 11 dag over sist, 9 dager til termin nå, så jeg får vente å se ( Tror selv jeg blir satt igang på 11 dag over denne gang også )

Skrevet

12 dager før tida med den første.

Minst en uke overtid med nr 2. Usikker termin, men morkaka var begynt å bi dårlig. Nr to var 700 gr tyngre og 4cm lengre en den første, så det var tydelig hun hadde bodd mye lengre i magen min.

Gjett om jeg var utålmodig!! Var også innstilt på å få på omtrent samme tid som første gang.

Denne gangen er det to, så nå er jeg iallefall garantert å ikke gå over tida:-) Det vanlige er visst å starte det to uker før

Skrevet

Har fått ei veke før termin på begge fødslane..venter nr. 3 om 10 dager, og håpe tradisjonen held:0)

Skrevet

Jeg fikk nummer 1 5 dager før termin og nummer 2 6 dager over, så for meg stemte ikke dette med at nr. 2 gjerne kommer før nr.1.

Min andre var også 600 g tyngre og 3 cm lengre enn nummer 1.

Skrevet

3 dager over med nr en

10 dager over med nr to

...og hva nå med nr tre tro?slutta å håpe på noe før tida hvertfall

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

13 dager over med nr 1, og håper ikke det bir 3 uker over med nr 2...begynt å bli småsprø allerede:)

Skrevet

Jeg er født 11 dager over, min lillesøster 7-8 dager før, så her stemte det iallfal:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...