Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja... igår gikk jo jordmødrene i reprise på NRK2, og både sambo og jeg ble sittende og kikke. Jeg så episoden på onsdag også, men tenkte at "yes!, nå får han også sett på dette"". Var en ganske skrekkinngytende episode da, så kanskje ikke spesielt motiverende for noe av oss... hehe. Men, ihvertfall var litt koselig å se på. Helt til det nærmet seg slutten (før ho siste skulle føde, ho med "trykketrang"). Ja, da reiser sambo seg. Skal ut å lufte bikkja. Vi må se ferdig hvordan det går med henne da sier jeg. Men neida, ifølge sambo var det jo sinnsynkt uinteressant!! Aaargh... jeg som trodde og fikk litt inntrykk av at han faktisk syntes det var litt ok program. Er det mulig at han rett og slett fikk "kalde føtter" midt i programmet her og tenkte at "nei, nå må jeg komme meg bort fra denne skjermen, dette liker jeg jo egentlig ikke å se på". For å være ærlig, det virket som at han likte programmet en god stund. Flira litt av damene som hylte og skreik etc. Jeg var for å være ærlig veldig overrasket over at han i det hele tatt kikket på så lenge som han gjorde.

Ja ja.. sukk.. jeg håper jo i det lengste at han skal gå med på prøving om noen måneder når jeg tar opp temaet igjen. Synes sikkert at jeg virker litt vel positiv til slike programmer. Ødelegger kanskje imagen min.. hehe!!

Snuffs... kan ha ikke bare bli klar snart da!!

klem til alle gode jenter her inne.

Velkommen til dere nye her, jeg har ikke tid til å svare alle innleggene som har kommet, men vil si at jeg kjenner meg igjen i de fleste her inne :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje at det programmet er mest egnet for kvinner og spesielt interesserte menn. Sambo her og mange andre menn jeg kjenner har hvertfall sagt at akkurat dette med fødsel kan de spares for. De fleste vil være med og støtte osv., mens de færreste vil se noe av det som foregår "der nede". "Jordmødrene" er jo ganske detajert. Dessuten er det litt sterkt og rart å se på kvinner som føder. Jeg kan godt forstå at mange menn synes at det er ganske uinteressant.

Selv digger jeg programmet ;-)

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at min mann, som har opplevd TO fødsler (!!) gikk ut når denne scenen kom!Det er ikke fordi det er uinteressant, men fordi menn synes det rett og slett blir for voldsomt!

De har aldri og kommer aldri til å kjenne dette på kroppen!

Så selv om mannen din var "uinetressert", så kan det likevel bare være at han syntes dette var skremmende!

Skrevet

Ja jeg synes selv at det er litt skummelt å se på når et barn blir født når jeg ser alt blodet og hører skrikingen. Men uansett så gleder jeg meg til å bli mamma. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...