Gå til innhold

Dress, dress dreeeeess!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det da???

Stoler ikke folk på egen dømmekraft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...nope, tydeligvis ikke:)

Skrevet

Tydeligvis ikke :)

Enten så er det folk som kjøper billig dress på HM som kritiserer de som kjøper Reima eller omvendt..Kjære gud sier jeg bare

Skrevet

Grunnen til at jeg har spurt om tips ang dresser er fordi jeg har ei jente på litt over året. Det er det første barnet mitt, så jeg har har aldri kjøpt slikt før. Derfor kan det være litt greit med noen tips om hva som er bra og ikke fra dere med erfaring.

Skrevet

Merkelig at ikke folk klarer å akseptere at noen er fornøyd med ditt, andre er fornøyd med datt.

Bruker man penger på en dress er man stormannsgal, bruker man lite er man omtrent ikke glad i barnet sitt, og får beskjed om å ta en titt i sitt eget klesskap.

OMG sier jeg bare, lurer på hva jeg får beskjed om som har kjøpt dress på felleskjøpet.

Skrevet

Selvfølgelig greit med andres meninger, men det er jo alltid noen som mener annerledes, og da er man jo like langt. Jeg kjøpte iallefall Reima da jeg visste det var KVALITET, og dette var helt uten å spørre noen her inne egentlig. Kun det beste er bra nok for snuppa mi. Siden hun er såpass liten og ikke går ennå, så er det jo viktigere enn noe at hun kan sitte på bakken uten å "ta inn vann/fukt". Jeg har dress, lue, votter og posesokker fra Reima og kunne ikke vært mer fornøyd.

Ja, det koster jo masse penger, men man kan jo evt prioritere å kjøpe en god dress og heller kutte litt på andre ting om man kan det.

Skrevet

Sikkert at du er en dårlig mor, samme som jeg fpr beskjed om når jeg sier at mini sitter fremovervendt!!!!!!!!!

Skrevet

Herregud er du sjuk i huet eller?????

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...