Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Vet ikke om det heter det,men noen som skjønner hva jeg mener? Det er istede for søskenbrett, ser ut som et sykkelsete på 2 hjul som er festet til en stang som igjen er festet på vogna... Syntes denne så kjempe kjekk ut, for det er jo ikke bare bare for en 2 åring å stå hele tiden hvis vi skal på tur. Så er veldig nysgjerrig på denne. Men noen som har peiling på hvor man kan få tak i en sånn og evnt hvor mye det koster?? Helst i Tønsberg område... Eller om noen har refaring med denne som kan fortelle noe om den....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Husker å ha sett de på nettet, men tror ikke de har de i Tønsberg. Jeg har iallfall ikke sett de der. Synes også de ser kjempe kjekke ut. Kanskje noen andre kan hjelpe?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 La ut samme innlegg på barnevogndebatten, og fikk svar der. Gå inn på www.biteringen.no under nyheter.. Var jo ikke akkurat billig da, typisk det når man ser noe man vil ha :-) Men håper fortsatt noen som har sett disse i Tønsberg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå