Gå til innhold

Jeg er så glad.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....for at det finnes så mange forskjellige dresser til barn, i forskjellige prisklasser og at vi alle kan velge hva vi vil....:)

Jeg kjøper det jeg føler jeg har brukt for til mitt og barnas behov, og jeg er STRÅLENDE fornøyd.... Jeg har ikke av de dyre dressene, men er fornøyd med de jeg har....

Kjøp det dere føler for jenter.. Og nyt vinteren!!!!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes enn får kjøpe det de dressene man vil til barna sine uten at noen skal bry seg om det. Det er ikke alltid at det dyreste er best. Jeg er vel kanskej en av dem som lar meg drass med i hva som er best osv. Men det kan godt hende jeg kjøper billigere dresser etterhvert, Nå som vi snart får to barn må en tenke litt lengre.

Skrevet

Amen! Må innrømme at da jentene mine var små ( de er snart 8 og 10 år nå) så hadde jeg ikke hørt om alle disse dressene jeg leser om her inne. Bor på en ganske liten plass, så kjøpte de dressene som jeg fant her.

Var de lenge ute i våt snø, så merket jeg jo at den var fuktig. Men, aldri helt gjennom. Og aldri var jentene mine kalde. Må jo også sies at det ikke er så kalde vintere her vi bor. Poenget mitt er at man kan kjøpe gode dresser, selv om man ikke betaler i dyre dommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...