Gå til innhold

Tok en test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm på fredagen, men klarte ikke å holde meg idag, så jeg tok en test, den viste ikke gravid...cb digital, kunne ta den inntil 4 dager før...Jeg som har hatt så mange symptomer denne gangen, trodde jeg også hadde hatt en festeblødning. Har sjekka meg for urinveisinfeksjon, fordi det klør/svir når jeg tisser, men det hadde jeg ikke.Kan jeg fortsatt være gravid? Tenkte at med sååå mange symptomer BURDE testen slå ut tidlig....:) uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste på lommelegen.no at cb digital trenger mer hcg til å vise positivt enn hva den vanlige cbèn tenger. Så hvis du ikke klarer å vente til IKM, så anbefaler jeg deg å heller prøve med de vanlige som da raskere viser om du er gravid, også heller prøve digital etter IKM.

Skrevet

er testene virkelig sikre fire dager før mensen uansett??er jo veldig individuelt hvor mye hcg man skiller ut så tidlig da...

Skrevet

takk for svar:) skal ta en ny test til lørdagen, dumt å teste før ikm men det er veeeldig vanskelig å la være...har så store forhåpninger denne måneden fordi kroppen føles helt annerledes enn tidligere ganger, fordi da har det nok bare vært innbildning:)

Skrevet

Jeg holdt på sånn for to måneder siden, brukte en formue på tester..men det er mange som har visst meg falsk positivt..rart, og mange skuffinger ass. Men nå skal jeg bare vente helt til det har gått en uke over mensen før jeg tester, meeen den kommer nå presis hele tiden;(

Skrevet

huff... jeg er også utålmodig. skal ta testen den dagen jeg venter mensen jeg. vet ikke helt hva ikm betyr, men det er nok senere enn hva jeg gjør. håper dere får positivt svar! krysser fingrene for dere.. dumt at tester skal være så dyre, er jo så spennende å teste.

Jeg har ikke hatt noen symptomer enda, men kanskje det er fordi foten min er helt hoven og blå slik at dte er den eneste smerten jeg kllarer å kjenne:P men tror nok uansett mine symptomer ikke kommer før etter noen uker i et eventuelt svangerskap.

Som sagt, lykek til jenter, håper spira sitter hos dere:) Det fortjener dere!

Skrevet

ikm betyr ikke kommende mens

billigetester.com sjekk den siden,bestill deg mange billige tester:)

Skrevet

uff jeg har hatt litt trøblette syklus.. har ikke hatt mens på 4 månder.. skal til legen i mårra.. men den siste uken har jeg følt meg gravid.. oppe flere ganger om natten.. kviser.. ømme brystvorter... humørsvingniger.. kan være mens som er på tur.. for jeg tester å tester men får bare negtivt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...