Vestlending med to, snart tre? Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Noen som har eller har hatt dette, vurderer å kjøpe men trenger å høre noen erfaringer.
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 hadde etter gubben var liten.kjempe fornøyd.eneste som var dumt med den var at den var så kort.men brukte den i 2 vintere.god å myk å varm.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Til de minste er de supre, men disse posene er ofte ganske korte. Så om du fikk baby i Mars i år, ville jeg heller gått for en anne pose, evt en kombinasjonspose. Odenwalder Lammy er lang, og har saueskinn i bunnen. Det er mulig det finnes lange vanlige saueskinnsposer også, men tenk nå for all del et år eller to frem når du kjøper pose. Det er kjipt å bare bruke den en sesong, får så å måtte kjøpe ny (jeg har lært !!!)
Bratsj Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Har Hauck (tror jeg det skrives) kjøpt på Rudo Barnevognhust for nette 698,- i fjor. Nå er småtten stor (bruker str 80) og den går fint i vinter også. Deilig og varm og kan vaskes i maskin. Det smarte med denne er også at du kan ta av hele overdelen med glidelås og bruke underdelen hele året til å sitte på i vogna, denne kan du også fortsette å bruke etter at barnet har vokst ut av posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå