nicknavn Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er på finn.no ser etter brukt vogn, men da kom jeg over en som solgte brukte truser. Er det noen som virkelig selger truser på finn og er det noen som kjøper det? Mye rart som selges. Antagelig bare min holdning til at undertøy kjøpes nytt, har samme holdning til å kjøpe brukte søppelbøtter, les bleiebøtte. Sorry på forhånd, om jeg støter noen som selger brukt undertøy og søppelbøtter på finn.
Lilly 79 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg kjøper ikke brukte truser selv, i og med at truser generellt ikke koster så mye. Men problemet ser jeg ikke. Hva er gærent med brukte truser? Blir de ikke rene etter vask? Isåfall, hvordan hæler du å bruke ei truse flere ganger? Og det med å ikke hæle ei brukt bleiebøtte fatter jeg iallefall ikke.
Lavendel*06*10* Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Det er ikke normale mennesker som selger/kjøper brukt undertøy
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 jeg hadde da aaaaldri kjjøpt brukte truser.. hahahhaha
Dotten Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Før jeg kjøper brukte truser, går jeg heller uten!!! Æsj!
Liten gutt i magen<3 Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Seriøst..Det er vel ingen som kjøper brukte truser vel!?! Hvor mye selger de de trusene for da? Ja ja.. jeg hadde aldri kjøpt de ihverfall..æsj..
Fraggelhysa! Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Brukte truser æsj og fysj... Noe for "perverts"?
nicknavn Skrevet 18. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2007 10; skulle vedkommende ha.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 hehe, nei hadde jeg aldri kjøpt.... Få se annonsen da?
nicknavn Skrevet 18. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2007 I fare for å fornærme vedkommende tør jeg ikke legge ut link. Vedkommende kan jo være her inne og jeg er for feig til å gjøre det.
rødhette* Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Sikker på at det ikke er nye truser? Er ikke bare brukte ting som legges ut på finn.no
Svinesteika. Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Det var for ei stund siden ett oppslag i en avis om en dame som solgte trusene sine.......uvasket. Solgte vist ganske godt- og de som kjøpte de var selvfølgelig noen gamle griser av noen menn. Ikke sikkert de var så gamle heller, bare meeeeget syk i hodet. ÆSJ-ÆSJ-ÆSJ.
La Perla Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Det kan faktisk hende det bdreier seg om brukte, SKITNE truser som hun vil slege til småsyke menn. Hehe...dette høres helt sykt ut ja, men at det skjer har jeg faktisk lært her inne. Var en for lenge siden som skrev at hun drev med sånt, og at det var god butikk.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Ville aldri kjøpt brukte truser. Joda, de blir jo reine etter vask men allikevel. Mine egne truser bruker jeg flere ganger ja, men da er det jo meg selv som har brukt den. blir bare litt for rart å kjøpe andres truser, syns jeg. Tror nok de som kjøper brukte truser ofte er menn som tenner på det. og det er helt greit for meg, plager ikke meg at de vil sitte og snuse på andres truser hvis det er greit for den tidligere eieren.
*Molly mus* Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Nei det hadde jeg aldri kjøpt, hadde jeg ikke hatt råd til truser hadde jeg søren meg gått uten!!
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Hehe jeg vet ikke hvor mange 100 telefoner jeg fikk fra elke mannfolk som stønnet i telefonen og ville kjøpe av meg. Og drev med sitt samtidig... Æsj. Fikk fnatt til slutt og stengte hele butikken. De ringte jo til alle døgnets tider. Om jeg ikke solgte, om jeg kunne høre med venninner, naboer. Om jeg ikke hadde noen i undertøyskurven. Den jeg hadde på meg. De burde være brukt i to dager.
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Har du link til annonsen ? Var det voksen eller barnetruser ? Det er jo sånne annonser Finn.no ikke tar inn. Og barnetruser kan trigge pedofile !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå