Gå til innhold

Ok, nå må jeg bare: ang Reima!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt forhåndsinfo om meg: jeg er 36 år, har 3 barn og har jobbet i barnehage i 20 år iår!

Vi er en aktiv utefamilie, som er generellt mye ut om vinteren. I tillegg jobber jeg selv i barnehage, og har ganske mange kriterier for valg av utstyr til barna mine, basert på erfaringer jeg selv har gjort meg gjennom mine 20 år i barnehage. mitt valg om Reima går ikke utpå hvor dyr dressen er, men hvor god kvalitet dressen har HELE vinteren gjennom da vi har laaaaang vinter i Norge.

Reima dressen er produsert og laget i Finland! Er det noen som kan lage ute utstyr så er det ganske enkelt finnene, da de har veldig mye VÆR i Finland som vi også opplever i Norge!

ReimaTec dressen er laget av goretex membran, noe som gjør at den holder ute våt snø, samt at den holder barna tørr og varm i all slags vær. DET gjør IKKE en dress til 499 fra H&M! Dressene fra H&M er fine de, MEN det går overhodet ikke an å sammenligne de med feks Reima, da de ikke har hverken goretex membran eller er vindtette!

Da hadde dressen ikke kosta 499!

Å sammenligne dresser med disse kvalitetene er som å si at leker med ftalater er like bra som leker uten!

Dette er en helt idiotisk diskusjon, og jeg vedder på at 3/4 av dere som er på hugget og angriper oss som gjør valg som er anderledes enn deres KUN ikke kjøper dyer dresser bare fordi de er dyre! Uansett hvilke argumenter dere kommer med, så har Reima og troll helt andre kvaliteter enn dressene dere bruker som sammenligning! Det er en sammenligning som faller helt på sin urimelighet, da det simpelten er helt forskjellige varer dere snakker om!!!

Og at jeg velger Reima, gjør jeg på bakgrunn av hvilket matriale dressen er laget av! Ikke pga navn eller pris. Det er utrolig frekt å kalle meg ting fordi jeg velger som jeg gjør! Da kan jeg også kommentere at jeg kjenner folk som skal ha den billigste bilstolen også, fordi det er galskap i følge dem å kjøpe det tryggeste og beste, men det skal spares penger og da kommer sikkerhet og komfort i andre rekke!

Jeg får 2996 kr i mnd i barnetrygd, og bruker disse pengene på barna mine!

Vi kjøper Bergans ryggsekker, Reima vinterutstyr, Goretex sko!!

Simpelten fordi vi liker å være masse ute, og da stiller disse produktene mine krav til komfort og brukervennlighet for barna mine!

H&M og lignende dresser holder ikke mål en hel vintersesong, det kan jeg skrive under på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert helt greit det , mye fornuftig i innlegget ditt..

Men guri,så slitsomt det er å lese med alle de utropstegnene dine!

Skrevet

AMEN!

Takk for at du tok deg tid til å skrive et informativt innlegg. Jeg er helt enig med deg!

Skrevet

Takk! Derfor kjøper jeg Reima og ikke HM. Har kjøpt hm i mange år da jeg var lutfattig student og ikke hadde råd til salt i suppa, men var jeg fornøyd, nei! Heldigvis bodde vi da på en plass hvor regntøyet ble mer brukt enn vinterdressen. ;o)

Skrevet

Signerer på den! Har hatt reima og Troll i en årekke og aldri vært så storfornøyd med klærne! Har også jobbet i bhg og de ungene som har H/M dress og cubus må som regel ha 2 dresser i bhg for når de kommer inn etter og ha vært ute i mange timer i snøvær så er de søkkvåte og kalde i motsetning til de som har reima dress.

Syns heller man kan kjøpe reima dress og mindre av noe annet ettersom det er mye bedre og ha skikkelig vintertøy til ungene enn masse leker og masse klær som bare ligger og tar plass.

Skrevet

Helt enig med det du skriver Papi!

Akkurat sånn er det her og (når har jeg kun jobbet 4 år i bhg da =)). Både når det gjelder vinterdress og annet tøy og utstyr har jeg fått mye erfaring når det gjelder hvilke produkter som fungerer best. Og det kjøper jeg til barna mine, uansett pris og merke.

Skrevet

Signerer denne, hi - nettopp derfor jeg velger Reima til barnet mitt...har ikke prøvd noe annet, men har blitt anbefalt Reima opp og i mente av bekjente som har barn i, og jobber i bhg + at vi har vært suuuuperfornøyd med Reimatec-dressen Tobias har brukt i to sesonger nå...den ser ikke brukt ut engang:o)

Skrevet

Uansett hva du skriver kjøper jeg ikke Reimadress en gang til. Den hun hadde i fjor ble så slitt, hun ble våt, og det var et helvete med alle de små knappene til foret som skulle av og på.

Skrevet

Du har ikke Kjøpt Buller og bång dressen da?? Den er jo noe herk om det er den du har kjøpt!

Skrevet

Da har du jo kjøpt den billigutgaven da!

ReimaTecdressene har ikke avtagbart fôr.

Skrevet

Jeg har en dress fra felleskjøpet jeg, den kosta 799, og er beregnet for hardt/vått vær ute på sjøen. Kjempedress, billigere, og minst like god som Reima. -Og ja, jeg har prøvd areima, men kjøper det ikke igjen.

Skrevet

Hehe ikke rart du er missfornøyd, du har jo kjøpt buller og bång dressen og den er jo ikke det minste bra! Den er jo tung og puster ikke i det hele tatt!

Skrevet

Jeg vet ikke hva du mener med billig - den var satt ned til 800,- fra over 1000,- mener jeg.

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor du skriver buller og bång - det står ikke noe sånn på dressen. Kun Reima. Tung er den heller ikke.

Skrevet

Da har du blitt grundig lurt, her hvor vi bor tar de ikke inn buller og bång dressene pga at de selger altfor dårlig! Ord pris på dem de siste årene har vært 698 og ikke over 1000 kroner så da har de jukset med prisen! Reima tec dressene er bare supre, ta en titt på reima.com så får du sett alle dressene, kan til og med ha dem i tørketrommel av de nyeste modellene!

Skrevet

Står nok Buller og bång inni merkelappen som er inni dressen vil jeg tro, dessuten er de kun de dressene som har for man kan ta ut og inn! Men har du kvitteringen ville jeg reist til butikken og klagd over at de har satt opp prisen på dressen og rett og slett lurt deg! Kunne fått en helt ny reima tec dress til samme prisen! Ser du også på reima sine hjemmesider så finnes det ikke lenger noe bilder heller av den dressen!

Skrevet

enig med deg devil..kan ikke sammenligne reimatec og buller og bång..hehe

er forøvrig helt enig med HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...