Gå til innhold

Hvil i fred, mine to søte pusekatter =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er med sorg jeg skriver dette.

Jeg er så lei meg for at vi måtte avlive dere. Men sånn blir det noen ganger. Håper dere har det bra der dere er nå. Dere var en stor del av familien da vi fortsatt bodde sammen alle sammen.

Dere vil alltid være i våre hjerter.

Måtte dessverre avlive kattene. De har bodd hos min far siden samboern min er allergisk.Pappa har flyttet, og ingen av osshadde mulighet til å ha de. Vi prøvde å finne noen som ville ha de, men hvem vil vel ha to (ute)katter som er totalt avhengige av hverandre? Den ene var folkesky, av og til kosete og stueren. Den andre var veldig kosete og glad i mennesker, men hun var ikke stueren. Hadde vi splittet dem opp ville de antakeligvis dødd av hjertesorg. De kom fra samme kullet og har vært som erteris siden de ble født.

Huff, måtte bare få ut følelsene mine. Har det vondt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet. Jeg synes du valgte det beste allternativet. Ingen vil ha en katt som ikke er renslig. Jeg synes det er bra at du var ditt ansvar bevisst.

Skrevet

At kattene hadde dødd av hjertesorg tviler jeg eldig på, men du tok et valg som sikkert var riktig, i og med at ingen kunne ha de.

Skrevet

Det var trist at dere måtte ta dette valget.

Men det er bedre at dere tok dem til vetrinæren, og ikke gjorde som mindre intelligente folk; bare slippe dem ut i skogen!

Pusekatter blir en viktig del av familien, og det å måtte gå til et slikt skritt er tøft.

Og ja, jeg tror også de ville mistrivdes hvis de ble skilt fra hverandre!

Katter er mer sosialt avhengige enn en del mennesker tror.

Trøsteklem til dere, fra en som også har mistet begge pusene sine.

Skrevet

Takk.

Huff, ja. Kattene har aldri vært fra hverandre siden de ble født for nesten 12 år siden.

Det er spesielt trist for pappa. Det er ikke stort mer enn to måneder siden han og kjæresten måtte avlive hunden sin også, på grunn av hjerteproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...