Gå til innhold

Jeg har en teori...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det virker som om mange av de som ikke har planlagt sin graviditet, trodd at de var i den "sikre" perioden, men likevel blitt gravid har fått jente, mens de som har prøvd aktivt, og hatt sex regelmessig rundt EL har fått gutter!

Selv er jeg gravid for 2. gang, og begge gangene har det vært planlagt, og aktivt med samleie rundt EL. Begge gangene har det blitt gutter!

Noen som vil dele sin erfaring?? Se om min såkaldte teori stemmer!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med meg var det motsatt.... desverre for din teori..hehe :)

Prøvde masse vitenskaplig og fikk jente - gutten satt i et ubevoktet øyeblikk......

MEN - denne gangen har vi også prøvd etter El, og nå syns legen han så en gutt....hmm.....

Prøvde det kinesiske kartet på babyverden - og det viste FEIL i tre av tre tilfeller !!!! HAHA ! Så din teori kan være like vellykket som dette kartet som vistnok skulle funke i 99% !

Skrevet

Det er en annerkjent teori dette da:-)

Gutte-sædcellen svømmer raskere, men lever kortere. Det vil derfor si at de har størst sjanse for å befrukte egget om man har sex ved EL.

Jente-sædcellene derimot svømmer saktere, men er seigere og lever lengre. De kan derfor vente på EL, og dermed befrukte egget.

Skrevet

Hei!Ja,her kan den teorien stemme..:)

Har 2 jenter som vi ikke har planlagt/tatt litt som det kom.

Tredjemann var nøye planlagt med eggløsningstest og greier.

Og det blir en liten gutt! :D

Skrevet

Nja jeg ble gravid en den mnd vi IKKE prøvde, skulle ha en pause..

jeg hadde ikke peil på når el var, og jeg venter en gutt;)

Skrevet

Jeg har tatt el test, og stod på akkurat den dagen. Venter gutt.

Har barn fra før med en mann som har uhyre dårlig sædkvalitet, og fikk da jenter.

Skrevet

Venninna mi venter sin andre uplanlagte gutt;o)

Skrevet

jeg blei også gravid den mnd vi liksom ikke prøvde...jeg får jente...:) rart det der..virker som man blir fortere gravid hvis man ikke stresser med å bli det..

Skrevet

Jeg har en gutt fra før.. den gangen viste jeg ikke når jeg hadde EL og vi fikk klaff på andre prøve periode...Denne gangen skulle jeg ta EL (bare for å se) og vi hadde samleie 2 dager før jeg fikk positiv EL-test.. vi gjorde det på den dagen og men er spent på om det var noen jente celler som var igjen og vant denne gangen.. Er så spent å se...

Skrevet

Begge er planlagte, men fulgte ikke noen EL. Venter nå gutt nr to.

Skrevet

VELDIG planlagt jente kommer her...:) Søster nr 1 venter også ei jente som var godt planlagt. Søster nr 2 har to uplanlagte gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...