Mille** Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ...på å velge dress til barnet ditt? Syns det er noen som tar oppgaven litt vel seriøst, og virkelig sliter med å ta et valg her. Hvor vanskelig kan det være liksom!!?? Jeg brukte til opplysning ett halvt minutt kanskje. ) Ja, jeg er litt lei disse dressinnleggene... ;o)
Carnivale Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Har ikke brukt noen tid faktisk, begge ungene kunne bruke dressene fra i fjor. Og da kjøpte jeg de etter ca 30 sekunds tenketid i butikken, da de var på salg til 50&
*Rutletutt* Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Ikke så mye, nei, he he....hadde Reimatec sist og skal ha det igjen - er veldig fornøyd med Reima:o)
WP-TLogPeanut Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Hvorfor lager du ett dressinnlegg til da Brukt mye tid på å tenke og gruble fram og tilbake ja,men når jeg først fant en tok det 2 minutter å bestemme seg
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Har ikkje brukt tid på det - for vi skal ha samme som i fjor. Dressen til 299 som butikken Catch selger.
Mille** Skrevet 18. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2007 Ja, si det, bare for gøy kanskje!? ;o)
Diva Muffin Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 10 minutter. Først en tur innom babybutikk for å konstatere at de hadde en fin der, så på Lindex og falle mer for en brun med skyer på. Tror kanskje det er en guttedress, men det driter jeg i Dette er snakk om fleecedress mens hun fortsatt ligger i bagen.
It's all about me Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Sånt tar tid må du skjønne, så jeg har begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe til han neste vinter igjen også jeg, ha ha ha. Huff begynner å føle at jeg får dårlig tid der ) Nei seriøst, jeg gikk i butikken og sa den skal jeg ha. Vet ikke hvor mange sekunder det tok jeg. Gikk kanskje litt for fort siden jeg endte med aaaaaltfor stor og måtte tilbake og bytte.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 I år har jeg ikke brukt noe tid, men skal kjøpe troll. Har bestemt meg for det for lenge siden. Har hatt troll 2 sesonger nå og la meg presisere at vi har hatt samme trolldress de 2 sesongene. Kjøpte litt stor dress første sesong og den holdt hele året i fjor også. Ble litt kort i ryggen på slutten men da ble det vår alikevel.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Ikke no tid enda, skal bare kjøpe en tynn dress til jenta mi, er ikke mer enn snart 6 måneder da..
suseduse Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 jeg brukte ca 5 min... skulle på fisketur, det regna og var surt så måtte ha en dress... 499 kosta den, tror jeg, og er en reflex dress! jeg mener at ingen ting som blir solgt i norge er DÅRLIG, men noen er kanskje mere vanntette enn andre, varmere etc.. men man må jo prøve ut det for å finne ut! er ikke alltid det dyre er best...
Gjest Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Vi arvet en dress, så trenger ikke tenke på det i det hele tatt:) Når det gjelder sko, står valget mellom sorel og gore-tex:)
Pappas fultreffer :) Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Jeg har fått dress av min mor og min svigermor. Så mine barn har 2 dresser, og jeg har ikke brukt noen tid på det selv Ingen av min ebarn har noen av de dressene som blir omtalt her. Minstemann sin første dress kom fra H&M, og den fungerte knall altså. Han brukte den i barnehagen også. Den er like fin enda, så den går nok i arv til nestemann ja. De nye dressene deres er jeg ikke så sikker på hvilket merke det er, de kommer fra Tyskland.
camilla^ Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Har ikke brukt noe tid, for vi har fra ifjor som også passer i år. Brukte kanskje 1 min på å bestemme meg for vinddressen til hu eldste. Litt usikker på hvem av fargene jeg skulle velge, Men knall rosa falt skikkelig i smak ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå