Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Min er 7 mnd og kryper rundt på gulvet her. Vi har på TV en del, og han følger en del med ser jeg. Er det dumt/skadelig på noen måte?
heldigec Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Begge våre ( 3 år og 3 mnd) ser på Tv og har gjort det siden tidlig. Alt med måte, men det er også en fin måte å slappe av på for barna. Teletubbies er veldig bra. Det mye farger, sang og rolige bevegelser.
MartinFelipe07 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg la Martin se på tv. han har til og med sin favoritt film..Tror da ikke det er skadelig..
Piraka Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Det er mange forskjellige meninger om akkurat det. Fra barnepsykologer som mener t er kjempeskadelig til de som mener at det bare stimulerer. Så du får bruke sunn fornuft, rett og slett. Hos oss gjør vi det slik at vi kun har på tv når barna skal se noe (så lenge de er våkne, når de sover, ser vi på "våre" programmer). Og vi holder oss til de programmene der ungene kan lære noe, samtidig som de synes det er gøy å se på. Når det gjelder minstejenta på snart 8 mnd, så tumler hun rundt på gulvet og det hender hun gløtter opp på tv-skjermen av og til, men stort sett bryr hun seg mer om speilbildet i glassdøra nedenfor tv-n. Men av og til setter vi på Teletubbiene spesielt for henne, for dem liker hun så godt. Da ler og babler hun og følger med, særlig når sola med babyen er på skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå