LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har ikke sett henne på lenge, er piratspira kommet seg ut?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg er her...med piraten i magen! Ingen tegn på at noe skal skje, men det er jo et tegn i seg selv da siden vannet bare gikk med snulla uten at jeg hadde merka noe på forhånd! Hatt bihulebetennelse, så har vært slått ut siden lørdag!:-/ Blitt spurt etter på bim også siden jeg hadde vært vekk så lenge, så skreiv litt mer der: http://www.barnimagen.com/forum/thread/10396980
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Hehe, der var du jo! Jeg reiser til Tyrkia i morgen, så da vil jeg gjerne benytte anledningen til å ønske deg lykke til (først kanskje god bedring!), og håper det går greit og fort og at dere får kosa masse! Lykke til! Klem fra Senja!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Tusen takk!:-) Blei nettopp ringt opp av venninna mi som spurte om jeg hadde født...hadde visst oppstått rykter om det siden jeg ikke hadde vært på msn på lenge, så du er ikke den eneste som lurer! Håper du får det koselig i Tyrkia, så har forhåpentligvis Iris funnet veien ut før du kommer tilbake igjen! Klem fra Oslo!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Hehe, rart det der hvor mye man spekulerer og lurer når noen skal "poppe"! Hehe, du får forsøke å hente litt krefter de siste dagene da, må vel inn hit å spørre etter deg med det samme vi setter foten på norsk jord igjen. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå