Gå til innhold

dere som har troll dress..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er den varm nok om vinteren???

har lyst på den til datteren min, men er litt i tvil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempegod og varm og ungene beveger seg lett i den, har hatt 2 slike og er superfornøyd!

Skrevet

Vi har troll til alle 3, eldste har troll classic (den med utagbart ullfor) og de 2 andre har troll design, med eventyr figurer på. Denne dressen har et mellom lag av ull og glatt stoff inderst. Disse dressene har holdt hele vinteren for vår del, og vi bor på svalbard!!! Nå bruker de kun ullundertøy og eventuelt en joggedress under, men til vinteren igjen, bruker de ullundertøy og hjemmestrikka klær under, da er de gode å varme!! De har heller aldri blitt våte i de dressene, de brukte dem i rogaland også, og der er det våte vintre!!

Skrevet

okei.. da prøver vi den i år=)

men bruker du noe annet enn ullforet inne i om høsten?

Skrevet

hvem av dressene annbefaler du da?

classic eller design?

Skrevet

Vi har både Classic og design, visst du tenker og skal bruke dressen hele året er det nok mest praktisk med classic ettersom man kan ta ut ullforet når man ikke har behov for dette lenger.

Men på vinteren så foretrekker jeg design da jeg syns den er mer isolerende, men regner med det er smak og behag!

Skrevet

Design er lettere å ta på seg siden det bare er 1 dress!! Men du får litt mer dress for pengene med classic, da kan du bruke ulldressen som kjøre/sove dress og under regntøy, og de kan bruke den andre dressen som tynn vår/sommer dress!! Tror kanskje jeg hadde gått for classic hvis jeg bodde nede og det ikke er fullt så kaldt som her!!

Skrevet

Vi har Troll design, med fast for, og er kjempefornøyde!

Skrevet

Den er varm nok i massevis. Jr bruker ullundertøy, ulldressen og ytterdressen. På skikkelig iskalde dager har han gjerne en tynn fleece eller ullbukde under den tilhørende ulldressen.

Nå bruker han vanlige klær + en tynn fleece genser, og bare ytteste delen, har lagt frem tynn fleece i hylla hans.

Ulldressen henger også klar, om det blir gørr kaldt.

Den dressen vi nå har har blitt brukt to vår sesonger, en vinter + at vi har begynt på høst nr 2.

Den er fortsatt vanntett og hel - men vi har klar en ny dress til vinteren setter inn (pga størrelsen). Jeg synes ihvertfall det er utrolig slitesterke og gode dresser.

Skrevet

vi har classic dressen, og bruker foret løst til og fra bhg, inni regntøy etc. Da er det også lettere for jr å ta på dressen selv.

Skrevet

fant ikke troll design dressen på kidsfashion.no. Har jeg oversett den? Eller har de den en annen plass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...