Gå til innhold

På kledning- trenger mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere på barna deres (6mnd) når det er 5 grader ute,men sol og litt kald trekk. Han ligger i Quinnypose i sportsvognen. Har saueskinn oppi posen, er ikke voksipose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ bare svare, det heter påkledning i ETT ord!

Hilsen anti-orddelingsdama..:)

Skrevet

Jeg har langermet body, sokker, bukse (bruker strømpis hvis buksen er tynn, men ikke hvis den er fôret) tynn fleecejakke + lue. Også noen tøffelsaker på tottisene da.

Også ligger hun i en babysnuggel fleecepose (jeg har den tjukkeste av dem). Har ikke noe mer enn det jeg da. Men har blitt et par grader kaldere her i dag, så lurer på å lagge saueskinnet i bunn av vognen og fleeceposen opp på der igjen.

Men min lille frøken er en varm baby, hun svetter jo bare hun har bleia på seg :))

Hun er 10 måneder da :))

Skrevet

Å uff da.. Stakkars deg.. Av og til går det litt fort i svingene.. Er klar over at det skal være i ett ord, men ikke alltid like lett å få skrevet alt rett når en har en liten på fanget som sitter urolig.. Men, bra at det finnes noen som passer på andre da mtp rettskriving.. Men, til deg som er anti- ord deling, var ikke det jeg spurte om!

Skrevet

her er det varmere 10 + grader og soool for tiden så gutten vår på snart 6 mnd har på seg langermet body, selebukse, sokker og lue. I vognen ligger han på skinnfelle og så har han stort ullpledd (nøstebarn) over seg og så bare vogntrekk over det. God og varm. Pleddet er greit fordi det er såpass stort at man enten kan legge det veldig tykt eller tynt over ham. Blir nok lenge til jeg henter fram noe voksipose her for han er en liten fyrovn. Lue ser jeg an for han ligger mest nede i vognen og noen ganger nå rjeg har på lue så blir han helt våt i håret så som regel ligger han uten. Tar den med og så tar jeg på hvis han sitter mer oppe i vognen og det er vind. Herlig høstdag i Bergen i dag, elsker denne årstiden men gruer meg til vinter og turer med vogn ,-(

Skrevet

Oi, er det 10 grader i Bergen?? Det må være i solen. Her er det bare 5 grader, men det er i skyggen.. Jeg bor i Bergen og derfor jeg bare lurte;) Hehe...

Skrevet

he he jeg bor midt i bergen sentrum og her er det 10 grader i skyggen (sjekket nettopp) men er jo store variasjoner om man bor litt i bydeler, hos mine foreldre i åsane er det så og si alltid kaldere. Ellers lyger tempmåleren vår godt...

Skrevet

Lillewirre ligger ute i 7grader med kortarmet body med langarmet sparkebukse over, fleecelue og bamse. Hun ligger nedi en pose med teddyfor. Hun er mere enn varm nok. Må huske at det blir kaldegrader etterhvert, og da er det greit å ikke ha kledd på for mye nå;o)

P.S Det er sol, men blåser litt.

Skrevet

Akkurat hjemme fra tur selv. Gikk ut da det var 7 grader ca. Da hadde lille gutt på seg joggebukse, langermet body, liten strikkejakke og tynn lue. Lå på lammeskinn med dyna over seg. Var faktisk ganske så varm da vi kom hjem.

Viktig å ikke lesse på med masse klær på de minste, for de får så mye "gratis" varme fra dyne/teppe eller pose i vogna.

Skrevet

Vi har 4-5 grader her. Lillegutt har på body, strømpebukse, tynn ulldress (Janus) og tynn lue. Ligger oppå et ullteppe i vogna, dyne over. Litt kald på fingrene blir han, men han må ha totten sin :) Skal snart ta i bruk min nye buggysnuggle som jeg fikk i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...