Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Gutten min er født med stramt tungebånd, men de valgte å ikke klippe det. De siste dagene har han vært grinete hver gang han har fått mat. Bare vi har satt han i stolen sin har han begynt å sutre... Ellers er en blid så og si hele tiden... Så fikk jeg se at under tunga der hvor tungebåndet er så er dte helt rart.Først så så det ut som om det var et stort munnskåld der for det var litt sån hvitt der. Men da jeg så nermere kunne de se ut som om hele tungebåndet hadde ryki?? Er det mulig? For noen dager siden så begynte han plutselig å blø i munn og jeg trodde da han hadde bitt seg selv, men så kom jeg til å tenke på at kanskje det var noe med tungebåndet?? Drar på HS og spør idag men tenkte kanskje noen her inne hadde noen svar? : )
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 det kan godt være at tungebåndet har røket ja! jeg ble født med både stramt tunge- og leppebånd, men legene gjorde ikke noe med det, nettopp fordi det røk av seg selv etterhvert. greit å få det sjekket så lillegutt ikke får noen infeksjon eller lignende, men jeg vil tro det er helt ufarlig. -han har nok bare blitt så sterk at han har "dratt tunga løs" på en måte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå