Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg er så VAAARRRRRMMMM.....!!!!!!Det er helt utholdelig dette her... Jeg svetter og puster og peser,, takk gud for høst og vinter!!! Noen flere?
C.P78 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg er ikke varm, men jeg puster og peser og blir så fort anpusten at det nesten er flaut. Klarer jo nesten ikke holde en samtale hvis jeg gjør noe annet samtidig vettu, ha ha. Og så er jeg bare 19 uker....
TussiLussi Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Motsatt her - holder på å fryse i hel !!!! Syns alle har det så kaldt hjemme.....
rigmora :-Oline-: Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Helde me TussiLussi.. kaldt over alt! Bere meg sjøl som klare å fyre i ovnen å få d skikkeli varmt! MEN pustinga ja, klare ikkje gå opp ei trapp på 13 steg uten å vere anpusten..
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Kusina mi var så varm på beina at hun måtte ligge med de på utsiden av vinduet om natten. Har hørt om andre som camper på terrassen om natten også, fordi de er så varme... Hva gravide damer må igjennom...
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Her er det kaldt. Til og med i badekaret med veldig varmt vann....
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Her er det både kaldt og varmt om hverandre! Om natten svetter jeg og om dagen er jeg kald......... Uff...... skal ikke være lett dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå