Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 dere missliker skravle så mye, men dere har faktsik deres egen skravleside her på krangle og har da ødelagt krangle! fysj på dere!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Mulig jeg er litt kranglete nå ;-), men jeg skjønner ikke hva du skriver... Er det krangle som er ødelagt eller skravle? Er du en fast krangler eller skravler? Skravler du på kranglesida eller krangler du på skravle? *Klør meg i hodet... og, nei, jeg får ikke flis!*
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 hehe. dette har blitt en skravlesiden pga de faste på krangle. dette skulle da hete skravle 2 HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Det er knapt noen "faste" igjen, så vanskelig å se hva du mener.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 ;-) Skjønner... Ja til flere sider; krangle 1 og 2, tytekranglesiden, personangrepsiden, dusteinnleggsiden, rettskrivningssiden osv... Skjønner poenget ditt da.... Men så er jeg ikke fast her heller, Kommer av og til for å krangle. Så hva f''' driver jeg og kosemoser med for nå???
KariMari Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Når kranglerne menger seg med skravlerne, blir det muligens en kranglete skravling? Eller en skravlete krangling?? Uansett burde skravlerne skravle på skravle, og kranglerne krangle på krangle..Var det sånn å forstå? :-)
Cat.68 Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Åhhh tonetrollet, nå skravlet du , så hut deg over på skravle ,for på krangle skal det bare krangles, Untatt om du er en fast krangler for de kan ikke krangle på skravle for kranglesiden har blitt kranglernes skravleside ;o)) Phu!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 det satt jeg og lurte på også, om jeg gikk som fast på krangle
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 nei, mortilgunnar.. du går under "aleneforldre"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 hehe.. det er sant, det er nok der jeg er mest fast :-) hardnakka alenefoelder :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå