Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er det noen som tar med sine små til aktiviteter på ettermiddagene? Jeg vet i grunnen ikke om det finnes noe tilbud til så små. Eller gjør det? Kanskje turngrupper eller en slags allidrett? Rundt Oslo? Jeg har en aktiv gutt og vi kjenner så få andre med barn på hans alder. Og det hadde vært artig å finne på noe sammen...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Vi har nettopp begynt på barneidrett med snuppa på to år. Hun synes det er kjempemoro. Det foregår i en idrettshall. Det er en time i uka... Men det er i Rygge da, men må vel finnes noe lignende andre steder også.
dagni Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 hva med å gå sammen med noen venninner med barn, og avtale fast dag i svømmehallen?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Det finnes ganske mye for 2-åringer, men de er ikke flinke til å reklamere for seg. Det var helt tilfeldig at jeg ikk vite at turnen tar inn 2-åringer. Så du bør ta en ringerunde. Oslo er også flinke med dansskoler til de aller minste.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Barnas turlag i den norske turistforening arrangerer all slags turer for både små og store barn. Vi drar på turer me tutta, ho er 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå