ABC123:-) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Synes ofte jeg har sett denne sportstrillen nevnt i forbifarten her, "Ja, og så er det Carena Easy, da...". Har nylig kjøpt denne trillen etter å ha prøvd diverse andre, og vi synes den er GENIAL!! Gode, svingbare forhjul, stor kurv under, 4 stillinger i ryggen, koppholder på styret og lekende lett å folde sammen. Og en pris på bare 899,-. Har aldri hatt en trille med så mange gode egenskaper... Måtte bare få det ut! ;-)
Gjest irismor Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Kjøpte en Carena Easy i forbindelse med en sydentur. Er veldig fornøyd med den. Vi har vel alle forskjellig smak når det gjelder vogner. Men Carena Easy er en bra vogn til vårt reise/shopping behov. Er som sagt veldig fornøyd med vår vogn og har heller aldri hatt noen problemer med den.
Giftmamma med2jenter Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 har også den.. og er super fornøyd:)
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 har den vi også.fungere greit så lenge du smører den ofte har jeg funnet ut.men den er fin i forhold til hva den koster.å for å ikke snakke om alle de farge valgene!!
ABC123:-) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Ja - som noen var innpå her - veldig fin i forhold til prisen! Med en så rimelig pris, forventet jeg at Carena Easy skulle føles "billig" i mekanikken (kjøpte den bare for shopping, har en større vogn for turer). Men slett ikke, den er bare veldig solid og god! Synes mange av de mer "flashy" vognene virker upraktiske, særlig trehjulingene, som lett kan tippe. Men det er selvsagt en smakssak...
lenej :o) Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 har den, og er veldig fornøyd. men den knirker da.. så må smøre den av og til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå