plutseligbolle Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Vil bare skryte av noe jeg kjøpte på nettet her en dag: En body-forlenger! Det er en liten dings som man knepper på bodyen i skrittet, slik at bodyen blir større. Superdupert til dyre ullbodyer feks som passer oppe men ikke nede. Og veldig bra for tøybleiebrukere med stor bleiebak som ofte ikke passer så godt i "vanlige" babystørrelser. Kjøpte min hos Krusedull.net. Kostet 98 kroner for to stykker. Løp og kjøp!
-spent- Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 jeg gikk inn der, men fant det ikke. mulig jeg er dum..hehe.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jeg brukte litt tid på å finne det, men fant det til slutt: krusedull.net - nettbutikk (øverst til venstre) - skriv "bodyforlenger" i søkefeltet - voilà!!! )
*Mi tesorito* Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 hehe... var kanskje litt kjapp der ja...
-spent- Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 jeg fant jeg fant:) Og nå er det bestilt, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå