småtroll:) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har hørt fra to jeg kjenner i det siste at man blir satt igang 8 dager over termin nå! stemmer dette?? Noen som har blitt satt igang på kk her??? eller som har erfaringer fra andre sykehus??
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 svigerinnen min ble ikke satt igang på kk før hun var 16 dager over termin...hun var visst i så god form... (skikkelig bekkenløsning og greier...) det er 1 1/2 år siden
storkenerpåvei. Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 jeg ble satt igang i fjor..12 dager over termin.de vil helst ikke sette igang hvis det da ikke er noe spes som gjør at de må men jeg sto på krava 12 dager over.hadde da høyt blodtrykk og flere plager....
moklatt_har født 31.08 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 jeg fikk gutten min for litt over 2 uker siden.Var til overtidsvurdering på 11 dagen på kk.Dette var en fredag.Fikk beskjed om at hvis det ikke var skjedd noe i løpet av helgen,ble je mest sansynlig satt i gang på mandagen.Legen presiserte ordet "mest sansynlig",så da forstod jeg det sånn at det ikke var 100% sikkert at det ble mandag heller..Jeg ba han tøye meg litt nedentil og heldigvis satt jeg med rier en halvtime etterpå og gutten min ble født om ettermiddagen samme dag.Han var absolutt klar til å bli født.Var 4880 g!!!Så tror de drøyer det lengst mulig med igangsetting ja.Snakket med en dame der.Hun ble ikke satt i gang før dag 17 over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå