Gå til innhold

Lånte bilen til barnefar i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble stoppet i kontroll og måtte vise frem vognkort så "fant! jeg 15000 kroner i en konvolutt i hanskerommet så jeg tok faktisk de pengene for han har i lengre tid nektet og betale det han skal i bidrag og regningsbunken min bare vokser og vokser. Driter i hva han gjør når han evnt finner det ut, får bare ta konsekvensene av det da.

Hadde dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får sikkert et mye bedre forhold og sammarbeid etter dette...

Skrevet

Kriminell alenemor?

Er det det du vil være?

Du har nettopp blitt det.

TRIST!!!!!!!!

Skrevet

nei, det hadde jeg ikke gjort.. hvorfor gidder du å gjøre deg avhengig av han? låne bilen osv? få bidraget gjennom nav, da får du hvertfall minstebidrag. og de ekstra kronene han kan gi utover det... er du virkelig avhengig av de? jobb en dag ekstra og klar deg selv, ikke stjel penger!! greit at han er teit osv, men ikke senk deg ned på hans nivå, ha en viss anstendighet!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde tatt både pengene OG bilen!

Og selvsagt sørga for å bli tatt masse bilder av i fotoboksene rundt om kring for det er jo den som eier bilen som får regninga!

Skrevet

Nå stammer sikkert de pengene fra narkohandel så egentlig bryr jeg meg ikke så meget mye! Fått drapstrusler fra han og ja en rekke andre omstendigheter som har til og med vært førstesideoppslag i vg så vil ikke gi nærmere informasjon om tingenes tilstand når det gjelder far til A.

Skrevet

Hadde jeg fått drapstrusler fra før ville jeg sannelig ikke turt å stjele narkopengene til bf.... Skulle nesten kalle deg tøff,men...heller dumdristig kanskje.?

Skrevet

herregud! må være det dummeste du har gjort. stjele narkopenger vil jo bare bli bråk!!! lykke til!

Skrevet

du stjal liksom 15000? for det første var det dumt gjort i seg selv om innlegget ditt er fakta.. for det andre.. om det er narkopenger.. så tror jeg du nettop sendte deg selv farlig nære graven...:/

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

"Driter i hva han gjør når han evnt finner det ut, får bare ta konsekvensene av det da."

Mamma død, pappa i fengsel...jadda,- barnet sitter i alle fall igjen med 15000 kr!

Skrevet

virkelig smart hvis dette er fakta... du vet at tyveri er ulovlig?? og at han med sin fulle rett kan anmelde deg for tyveri! - korttenk...

Skrevet

Hehe anmelde henne til politiet om pengene stammer fra narkooppgjør?? Ja da sitter han jo rimelig fint i fella for og si det slik!!))

Skrevet

ville ikke sunket så lavt at jeg hadde stjålet penger fra han uansett hvor mye han hadde skyldt meg.

få heller en avtale gjennom nav

Skrevet

:) nei, men man vet jo aldri om det er det de stammer fra...og gjør vde det så er det en fare for at han er så skutt i huet at han anmelder det og ikke skjønner at det da kommer til å svi greit for ham og..:)

syntes uansett det ikke var riktig å ta de pengene..

Skrevet

Virker veldig lite smart å stjele 15000 kroner, og særlig hvis de stammer fra narkohandel. Ikke bare kriminelt, men kanskje også skummelt. Hallo, du er mamma, tenk på barnet ditt! Ikke bra om det skjer noe med deg, verken at du blir anmeldt eller banka opp av barnefar.

Dessuten er det vel tvilsomt om du får låne bil eller hjelp til noe som helst annet fra barnefar etter dette. Ville vel også være litt dumt om barnefar blir banka opp eller skadet fordi han ikke får betalt sin narkogjeld.

Hvis dette er sant, var det i beste fall litt korttenkt kanskje?

Skrevet

dette MÅ jo være tull. ingen er mennesker med respekt for seg selv, eller med normal intlegens gjør noe slikt

Skrevet

..og hvordan kan det bevises at pengene er fra narkohandel da glupen?

Skikkelig flotte foreldre det stakkars barnet har fått utdelt. Huffameg, håper barnevernet får tatt han fra deg før han blir lik sin mor eller far - to kriminelle foreldre lover godt

Skrevet

Oi!

Vel, enten burde HI kjøpe seg ny hjerne for de pengene, for en ting er å gjøre det der, men på toppen legge ut om det? Ja, da er du smart....

Men helt ærlig, dette MÅ være tull. Ingen synker så lavt.

Skrevet

Dette må da være tull!

Hvorfor sier du ingenting HI? Syns du selv at du er tøff? Sliter du med noe siden du skriver sånne innlegg? Og hvis det er sant; Sliter du med andre ting siden du tar penger fra bf? Hvis det er narkopenger som han skulle betale, så er det vel ikke lenge før han får en kule i hodet, og da får du iallefall ingen penger...

Nei, det her tror jeg ingenting på! Men noen har jo så lite å gjøre om dagen at fantasien løper litt løpsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...