Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 mm: 1 f. tupp? Var inne på føden en tur pga konstant stram mage. Hun som undersøkte meg skulle sjekke om det var fødsel i gang men det var jo heldigvis ikke det, men fy det var ikke spes behagelig når hun kjente etter så etter min forståelse er jeg ikke verken moden eller med åpning. Har siden det i går hatt vondt og mensmurringer og litt blodrester i utflod. (det siste ble jeg advart om at kunne forkomme) Men hva i alle dager mener hun med mm: 1 f. tupp??
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 en fingertupp åpning kanskje...
buzzybie Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 kanskje moden/myk mormunn åpen for 1 cm..?vet at når de måler åpning under fødsel så er 1 finger 1 cm,2 fingrer to cm..jeg har vart også sjekket for en uke siden,da var mormunn myk med åpning for 1 cm,men skjededelen var 2 cm,så den hadde ikke trukket seg tilbake. Den lå også baktil..skal ligge sentrert etterhvert som fødsel nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå