Engle barn Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Igår skulle min samboer til sine foreldre på besøk, og når han kom hjem hadde han og svigermor vært på Barnas Hus og kjøpt seng og madrass til den" lille":-).. Da ble jeg overrasket og kjempe gla, det er så gøy at han kan gjøre slik på egenhånd.. Jeg er 28+1 idag, og nå er det bare noen små ting som mangler til mor og barn. Herlig.. Senga var jo kjempe fiiin, gleder meg til "lille" gutt skal ligge oppi der. Hi hi...
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Åååå.for en søt mann=) forstår godt at du e stolt ja,e ikkje ofte mannfolk gjer sant... er min erfaring vertfall=)))
Bea har snart 4 barn? Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Heldig du da .....sånn gjør ikkje min mann og hverfall ikkje slik som eg lika....omhan sku slå til
Engle barn Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Ja, jeg er heldig:).. Han kommer hjem av og til og har kjøpt klær til den lille, sokker, bodyer, smokker og div.. Han gleder seg så masse til å bli pappa:-)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå