sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 vi hadde med mamma og datteren min på den første ultralyden. senere fikk jeg innkalling til innvendig ul på sykehuset, og spurte min svoger om han ville være med (han har ikke barn). han ville gjerne det! men jeg var ikke helt klar for å ha med noen på innvendig ul... Han spurte da om vi kunne dra på 3D-ul;) Det ville svigermor gjerne være med på og, så da dro vi på ul med datteren min, svigermor og svoger. i tillegg hadde legen tilfeldigvis sin datter med, som hadde fått beskjed om å sitte ute og tegne. men hun var jo like gammel som min datter, så hun fikk også være med. Big happy family;) vi var der inne i 1 1/2 time - jeg var helt utslitt etterpå men det var hyggelig å ha med alle sammen;)
3 skatter ute:) Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 vi skal på fredag, da tenkte vi at sambo og jeg går inn først, så når de har sjekket alt de skal og må skal våre 2 døttre og ei veldig god venninde av oss som er på besøk da få komme inn, om det er greit for de som jobber der da. tror eldstejenta på snart 4 vil syns det er kjempegøy, hun elsker hvertfall at vi lytter med baby watcheren.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Høres koselig ut det, men jeg liker ikke å ha med så mange jeg da.. Ingen foreldrene til samboe eller meg har spurt, ingen av søskene våre heller.. Så er i grunn bare samboer og jeg som har vært på det.. Lillegutt er for liten til å skjønne noe...
camosilla Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Den ordinære ul var jeg og samboer på, men skal på en til i oktober og da blir trolig mamma/pappa med i tillegg.
lykkeliten i magen Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hmm... Kjenner ingen som har hatt med andre enn samboer - og ikke ville jeg hatt med andre enn ham heller! De får se ultralydbildene - det får holde!
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Har å hatt bare med samboer. Kanskje sønnen min får være med på 3d.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 I innkallelsen som jeg fikk fra sykehuset så står det at de helst ser at barn ikke er med på ultralyd, men det er kanskje spesielt for Haukeland?
mor.monsen Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 nei...i min fra kongsvinger sto det at barn under skolealder ikke hadde noe utbytte av å være med. Jeg skal ha med meg samboer og svigermor. Siden min mamma får være med på fødselsen syns jeg svigermor kan være med på UL.
Birthen Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Jeg og var på Haukeland og ser at de ikke vil ha med barn pga uro. Tenk også på at det kan jo hende man får en beskjed man ikke helst vil ha, og da er det gjerne godt at det ikke er så mange der , spesielt ikke barn.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2007 vi tilhører sykehuset i vestfold, og det sto det samme ang barn i brevet derifra. men mamma passet på datteren min først, mens sambo og jeg var inne og så at alt var bra. deretter fikk de komme inn. min datter er 7 år, og synes det var stas;)
dolly29 Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 hmm. i brevet mitt tror jeg det står noe om at de vil kun at jeg tar med meg mannen, og evt. et rolig søsken. Min mor spurte om hun kunne få være med, og da sa jeg det til henne. Men for å være ærlig så har jeg kun lyst til å ha mannen med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå