Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ... er helt fjernt!! Snakk om at mannen blir latterliggjort, og noen ganger foran andre!! "vi var i selskap og da gikk jeg ned på¨kne.." BLÆH. Hadde han villet gifte seg, hadde han nok fridd
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Ja vi damer må passe på hva vi ber om så vi ikke latterliggjør mennene våre du, både hjemme og foran andre. La ham bestemme alt som har med økonomi og juss (også eketeskap selvsagt) og gjøre, og nøy deg med å bestemme middagsmenyen du. PS: hvilket århundre er du fra og hvordan har du overlevd så lenge?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Det passer seg vel i noen forhold da.. Jeg ville ikke gjort det, men for andre så er det riktig.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 1800-tallet ringte, de vil ha deg hjem igjen.
Den drygaste Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 han fridde to ganger til meg først og jeg syns det var for tidlig å svare ja på det tidspunktet.. men på julaften ville jeg vise min kjærlighet til han og kjøpte forlovelsesringer til han.jeg gikk ikke ned på kne da, siden jeg var høygravid og var redd for at når jeg først hadde kommet ned ville jeg ikke kommet meg opp igjen hehe
Indra2 Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg er i mot friing blandt andre generelt jeg! Tenk om den som blir fridd til sier nei?? Hvem blir latterliggjort da?? Nei, FY, det synes jeg er dårlig gjort!!!! Om det er mannen eller damen som frir får være opp til den enkelte! -så det så!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Hehe.... gammeldagse påstander ja=) Vi har heldigvis et opent sinn ang dette i hjemmet våres.. Vi vil begge gifte oss, og når tiden er der skal vi det, hvem av oss som går ned på kne spiller ingen rolle.... Vi brøler etter likestilling, men vi latterlig-gjør mannen vår om vi frir?? pøh
Pimienta Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Uffda, er du en av de stakkars damene som sitter passivt med hendene i fanget og venter på at gode ting skal skje med deg også? Heldigvis er det da noen jenter som skjønner det som gutta alltid har skjønt: hvis man vil ha noe så får man forsyne seg selv. Men enig med deg i at det er latterlig å fri foran andre, uansett kjønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå