Gå til innhold

Setter seg, klatrer og reiser seg opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om lørdagen, på Amandas 8-måneders-dag, fant hun plutselig ut hvordan hun skulle gjøre for å sette seg selv, krabbe ordentlig og så klarte å klatre/reise seg opp slik at hun sto på knærna! Og igår reiste hun seg opp helt! Snart løper hun vel rundt herinne!

Det er veldig artig, hun smiler og er enda mer stolt enn meg når hun klarer nye ting! Hihihi!

Nå fant hun nettopp ut at det er bøker i bokhyllen bak vaskestativet, så nå må vi nok flytte omtrent alt vi har en meter opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig gøy! Hun har jo blitt så stor og flink! En veldig aktiv liten dame dere har fått der. Det må jo være så gøy å se alt det nye hun får til, men skjønner at det blir mye mer å følge med på enn tidligere. Bare å glede seg!

Skrevet

Imponerende! Så flink hun er:) Hun har all grunn til å være stolt, dette er jo store prestasjoner! Også alt på en gang da!

Sebastian er også i gang, men er ikke helt i mål med å sette seg opp selv og krabbe. De små armene hans blir stadig lengre og jeg rydder unna i et kjør her. Jeg benytter sjangsen til å pakke ting ned i pappesker jeg da. Snart sitter vi i en helt ribba leilighet. Kanskje gubben tar hintet om jeg er ganske flytteklar da;)

Skrevet

Ha ha, så moro! Alt på en gang! Jammen går det unna når de først bestemmer seg for å utforske resten av verden.. Gleder meg til det som kommer!

Skrevet

OJ OJ . Nå beg vikelig ting å skje. moro.

Måtte kjøpe lekegrind til oda da hun rullet litt mye rundt på gulvet.

Men jammen klarte hun stikke bena ut mellom sprinklene og nesten velte en av høytalerne. Reddet den i siste liten.

Skrevet

skikkelig imponert jeg! Så flink hun er!

Gleder meg til Camilla ikke er så lat lenger hehe

Skrevet

Oi, så flink liten jente :-) Å finne ut av så mye på en gang er jo kjempebra. Tenker hun er stolt av seg selv nå, ja!!!

Skrevet

Imponerende må jeg si ja. Kan tenke det er en stolt mamma og pappa om dagen. Her er hun bare irritert fordi hun ikke kommer seg noen vei på magen. Sutrer og griner....Gleder meg til vi også kommer dit ja.

Skrevet

Oj så moro! Amanda er jo veldig sterk og flink. Skjønner godt at mamma er stolt nå :-)

Nå blir det nok en del løping på deg fremover også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...