Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 I går tok jeg nemlig et glass juice med 1 ss lakserolje i i 19- tiden, og ingenting skjedde. Derfor drakk jeg et glass til med 2 ss kl 22.30 før jeg la meg. Men jeg våknet i dag - har ikke merket noen ting... Nå har jeg spist havregrøt til frokost med 2 ss lakserolje i, så får vi se om det blir noe forskjell. Er det noen som vet om det har noe å så? Kanskje jeg må ha større dose siden jeg er en stor jente?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Kjære deg...vil ikke anbefale deg lakserolje overhodet... :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Gå trapper, spis sterk mat med masse chilli og hvitløk, ha sex, drikk mye surt eller gå lange turer, men IKKE ta lakserolje, vær så snill! Det har ingen bevist effekt på å fremskynde en fødsel, men det er bevist at det kan stresse babyen unødig og gi komplikasjoner..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jordmoren min anbefalte ikke å ta lakserolje, men hun sa at det var uansett ikke farlig for mor eller baby. Det er jo bare at man må mer på do, klyster som man får på sykehuset ved fødsel er jo det samme..............................
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 hallo! HI spurte ikke om hun skulle ta d eller ikke. dessuten ble lakserolje brukt på fødestuer for å sette igang fødsler før. jeg tok oxo å blandet d m juice og ingenting skjedde her heller. skjedde ikke noe når jeg blandet d m yoghurt heller.. fikk ikke diare engang.. så vet ikke hva som skal til jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Takk for støtten! Tror jeg skal prøve med dobbel dose til kveldsmat-grøten, jeg... Har en teori om at det har noe med hvor stor man er i kroppen også. Jeg trenger sikkert litt ekstra for å få effekt. Noen som vet?
Marande Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Mamma fortalte at du hun skulle ha lillesøstern min tok hun lakserolje, uten effekt i det hele tatt. Så vet ikke helt om jeg ville tatt så mye mer, hvis det ikke har hjulpet. Men en ting jeg kan anbefale er: Dulcolax stikkpillere. Jeg var i går 3 dager over terminen, og jeg har prøvd det meste at kjerringråd, uten noe effekt... Tok en stikkpille igår ettermiddag(grunnen til at jeg ikke hadde hatt noen avføring den siste uken, nesten ingenting). Etter å ha vært på do, følte jeg meg mye lettere, og i dag ved halv 10 tiden startet riene....med 10min mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Takk for tipset:) Da sender jeg mannen på helsekost i morgen. Eller kjøpes det på apotek?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Ble du skikkelig dårlig av den stikkpillen, eller fikk du bare tømt deg normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå