Gå til innhold

Vi har ennå ikke lagt oss for natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 10 uker nå.. Jeg har faktisk vært våken hver natt i 10 uker, utenom 2 netter...

De 3 første ukene var alt nytt og spenndene, så jeg greide rett og slett ikke å sove.. Bare kikka på lillingen hele tiden:P Fra 3 uker begynte kolikken, og den holder på ennå.. For 2 uker siden begynte hun med tenner, og det er snart 6 stykker av de!

Fort deg å voks nuppe! Bli litt over 3 mnd litt fort jenta miiii, og la oss få litt rutiner og ikke minst nattesøvn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojojoj, dette hørtes slitsomt ut... Kan trøste deg med at det blir bedre, men det vet du vel ;)

Anbefaler deg å sjekke ut bæretøy, for eksempel bæresjal eller Mei Tai, du finner all info du trenger på tettinntil.no

Det aller aller aller beste i verden for å roe urolige barn og er perfekt ved kolikk ettersom luften presses ut.

Lykke til :)

Skrevet

Kjenner med igjen..

Hadde et tøfft svangerskap og babytid med eldste.

Han var 20 mnd. før jeg fikk sove et par timer sammenhengende igjen.

Han kunne hyle 20 timer i døgnet ol..

Jeg var helt ødelagt.. sov til sammen 30 minutter i løpet av 3 døgn ol.

Lillemor er helt annerledes, hun sover mer enn gjerne. og hun sover minst 16 timer i døgnet og noen ganger blir det fort 18-20 timer..

Hun sover og sover, og når hun først er litt våken er hun bare blid :-)

Hun gråtar aldri, (bortsett fra om pappaen synger, det liker hun ikke).

Nå har jo eldste blitt bedre på å sove og sover nesten hele natten (han er snart 3). Så nå blir det litt mer søvn her i gården.

Vil bare si masse lykke til.. Det er slitsomt nå, men det kommer til å gå veldig bra..

Få litt avlastning fra familie og venner så du får sove litt, for det tærer veldig på humøret ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...