Potetstappe Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Snuppa er 10 uker nå.. Jeg har faktisk vært våken hver natt i 10 uker, utenom 2 netter... De 3 første ukene var alt nytt og spenndene, så jeg greide rett og slett ikke å sove.. Bare kikka på lillingen hele tiden:P Fra 3 uker begynte kolikken, og den holder på ennå.. For 2 uker siden begynte hun med tenner, og det er snart 6 stykker av de! Fort deg å voks nuppe! Bli litt over 3 mnd litt fort jenta miiii, og la oss få litt rutiner og ikke minst nattesøvn:)
Mikaelle7 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 ojojoj, dette hørtes slitsomt ut... Kan trøste deg med at det blir bedre, men det vet du vel Anbefaler deg å sjekke ut bæretøy, for eksempel bæresjal eller Mei Tai, du finner all info du trenger på tettinntil.no Det aller aller aller beste i verden for å roe urolige barn og er perfekt ved kolikk ettersom luften presses ut. Lykke til
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Kjenner med igjen.. Hadde et tøfft svangerskap og babytid med eldste. Han var 20 mnd. før jeg fikk sove et par timer sammenhengende igjen. Han kunne hyle 20 timer i døgnet ol.. Jeg var helt ødelagt.. sov til sammen 30 minutter i løpet av 3 døgn ol. Lillemor er helt annerledes, hun sover mer enn gjerne. og hun sover minst 16 timer i døgnet og noen ganger blir det fort 18-20 timer.. Hun sover og sover, og når hun først er litt våken er hun bare blid :-) Hun gråtar aldri, (bortsett fra om pappaen synger, det liker hun ikke). Nå har jo eldste blitt bedre på å sove og sover nesten hele natten (han er snart 3). Så nå blir det litt mer søvn her i gården. Vil bare si masse lykke til.. Det er slitsomt nå, men det kommer til å gå veldig bra.. Få litt avlastning fra familie og venner så du får sove litt, for det tærer veldig på humøret ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå