Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Får pokker meg ikke sove... Og da blir jeg selvsagt liggende å tenke på alt som skulle vært gjort av diverse. Ting har gått litt i stå den siste tiden, på grunn av sykdom i fam. og plutselig blir jeg nå superstresset over alt jeg har forsømt.. Så dermed lurer jeg; Vi har bestemt oss for ni mnd. permisjon, med 100% lønn. Men hvordan blir det med sommerferieukene da, forsvinner de inni permisjonen, eller kan man legge dem til? Og når jeg først er så godt i gang; hvordan går man frem for å søke permisjon? Pappan vil jo også ha "sine" 6 uker, men da går det på bekostning av mine, eller...? Huff...mye å sette seg inn i.Finnes det søknadsskjema for slikt, og hvor finner jeg i så fall de? Nav? Og hva skal arbeidsgiver ha av papirer?! :/ Dette var mange spørsmål... håper noen med god peil er så god å gi meg svar. Kjenner jeg kunne pådratt meg magesår bare ved å fundere på alt dette her...finner lissom ikke helt ut av det ved å lese på nav.no heller.. Tuuuusen takk for svar, dersom en vennlig sjel er grei å bidra!
Kjukka Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg vet iallefall at om pappa ikke velger å ta de 6 ukene han har krav på, så er ikke dette 6 uker som du får... da faller de bare bort! og søknadsskjema finner du på nav sine internettsider... kan printe ut søknadsskjema!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ok. Får ta en ny titt på nav sine sider da... takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå