Miss Dynamite Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 skulle hatt mensen den 16'ende jeg gitt! hadde mens smerter noen dager i forveien,før den 16. men de har helt gitt seg.. igår kom det litt "farget"utflod (beeklager detaljer) men litt mørkere... noen der ute?!!?!? heheh takk
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Er her ute jeg... Har du prøvd å ta en test? Er noen som får farget utflod selv om dem er gravide...
Miss Dynamite Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 har ikke tatt en test,har prøvd så lenge at tester osv tar jeg ikke før det har gått laaangt over! hehehe... bare rart at smertene ble helt borte, (og jeg har STERKE STERKE mens smerter fram til dagen) og så var det noe litt farget utflod da igår..hmm..rart as
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Vel, dagen jeg egentlig skulle fått mens hadde jeg enorme mens-smerter, men så vant med dem som jeg var dytta jeg i meg et par smertestillende og gikk på jobb... Mensen kom aldri den, testa tre dager etter at den skulle vært kommet... Og her sitter jeg, med 35 dager igjen til termin... hehe
Miss Dynamite Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 så utrolig gøy!!! hehehe gratulerer me det altså!! Får bare knipe igjen her...altså ingenting ska ut her nei!!! hehehe.. tante rød kan ta ferie leeenge!!!
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Ble litt sjokka kan du si.. gått på pilla i ti år, og regnet med at det ble minst å ta et halvt år før noe skjedde.. men neida, 5 uker etter siste pille var jeg gravid.. hehe.. og på toppen av det hele har vi kjøpt hus i dag.. Kanskje greit at jeg vasket opp babytøy i helga.. hehe Håper det har klaffet for deg nå da prøvd lenge??
Miss Dynamite Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 prøvd i 22 pp... :( det er slit...Var hos gyn.for noen uker siden,og skal opereres for endometriose innen 3 mnd....Han trudde jeg hadde det..Så håper ting blir bedre etter den da men..Hmm... gratulerer med huskjøp også!!!!
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Huffda, det kan ikke være noe gøy nei kan få den fruktbarheten min du, for den tror jeg ikke helt at jeg har lyst på lengre Håper dem finner ut hva det er som gjør at ting tar sånn tid for dere da Skal bli skikkelig deilig med noe helt eget!
Miss Dynamite Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 *tar imot fruktbarhet med veeeldi åpne armer!!!!* håper jeg også altså!! men nå er det senga! kos å prate med deg! ha en flott natt videre! kanskje vi prates igjen klem
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Du får sove godt fikk meg hele to timer søvn natt til i dag, så jeg får vel være fornøyd da, hehe.. Får vel snart prøve å finne den berømte senga jeg også vel, men blir vel et par timer til... Sove godt og drømme søtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå