Maisie Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Har i grunnen ikke tenkt noe særlig på de setene, siden jeg enten har ham i barnevogna eller sjal/mei tai, men så så jeg en annen liten baby omtrent på lillegutts alder som satt i handlevogna, og da lurte jeg på om jeg skulle la ham også sitte. Han sitter ikke helt selv enda, må støtte seg. Hva gjør dere?
Vimsen og Lille Bille Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Ja, det har jeg også lurt på.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Mener du disse spebarnssetene som er montert oppå kurvene,eller de hvor bena stikker ut av vogna hvor barnet sitter mot voksen? sistnevnte ville jeg ha ventet med til babyen kan sitte selv. Førstnevnte...den har jeg brukt fra dag 1
mamman te Vetle og Alma Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Det er ikke noe særlig støtte i disse setene der barnet sitter selv så ville abolutt ventet til barnet sitter selv. Ellers tror jeg handleturen bare ville ha blitt ett pes:)
Pølsa Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Gutten min er 8 1/2 måned, og sitter godt i handlevogna, selv om han ikke sitter så stødig på gulvet ennå. Han kan sitte på egen hånd, men ikke særlig lenge av gangen, men handlevogna er ikke noe problem. Vi har vel hatt ham der de siste tre ukene, omtrent.
Happy-32 Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Lillepia mi lærte å sitte selv da hun var ca 8 mnd gammel, og da hun var ca 8 1/2 hadde jeg henne sittende i handlevogna. Hun var helt vill, syns det var skikkelig stas. Tror nok det er greit å vente til barna sitter selv.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 De setene som er i selve vogna hvor de sitter med beina ut og har litt støtte i ryggen har jeg brukt fra han var snaue 7 mnd. Da satt han seg opp selv og sitter støtt som et fjell på gulvet og da syns jeg han var klar for setet i handelvogna : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå