Gå til innhold

Noen som har rød vogn til gutt??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp. Vi valkte emmaljunga edge duo, den som het sport ruby (2006 mod - utgått nå). Er svart og rød. Kjøpte den uten å vite kjønn. Syntes den var fin jeg. Jenta som er i vente nå, skal oxo bruke den.

Skrevet

Vi kjøpte raud sportsvogn til guten vår då han slutta med bagvogn. Denne gongen får vi visst jente, ho skal bruke den blå bagvogna til å begynne med, og overta den raude sprtsvogna etter kvart.

Skrevet

Skulle gjerne ha hatt det, men de hadde ikke det inne på butikken da jeg skulle kjøpe vogn:(

Jeg er såå lei mørkeblå og svarte vogner. Tragisk!

Skrevet

Har ikke noen betenkeligheter med rødt til gutt. Rosa derimot... Vi har rødt bilsete, rød jakke, rød bukse. :)

Men, jeg velger nok mer "ferrari-rød" til gutt en "lakserødt" om du skjønner...

Skrevet

Flott! HAr finni en rød vogn som ser så fin ut (må dra å se på den da).. Vi har fått "beskjed" om at vi venter jente, men i tilfelle gutt så er det greit å kunne bruke vogna.. Hadde en mørkeblå Emmaljunga Edge Duo til første mann.. Men synes rød er så mye friskere og tøffere!! Er litt lei mørkeblått!!!

Sønnen min nå har jo rød genser etc, men som du over sier at det må nok være en Ferrari rød og ikke lakserødt... He he..

Skrevet

Jeg brukte min gamle vogn som jeg lå i da jeg selv var baby. Den er mørkerød og utrolig kul retro vogn med store fine hjul....

Brukte den til sønnen min, og skal bruke den til nestemann uansett kjønn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...