Gå til innhold

Ja, da måtte vi senke bunnen på sprinkelsenga


Maisie

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle hente lillegutt etter høneblunden hans i ettermiddag, sto han på kne og holdt seg i sengekanten (senga, ikke stoffkanten). Det har han ikke gjort før, så da var det bare å senke bunnen helt ned.

Han fikk leke litt i senga mens jeg rydda klær rett etter blunden, og da resite han seg opp mens han holdt i senga, så det var godt han ikke fant ut at han skulle gjøre det midt på natta. Da tror jeg at jeg hadde blitt redd da. Han begynner å bli flink til å heise seg opp i stående nå. Har dere andre senket bunnen på senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille engleunge har gjort det i 3 uker nå, men han klarer ikke gjøre noe mye mer enn å holde seg fast så jeg gidder ike senke bunnen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi senket bunnen på senga da vi flyttet snuppa på eget rom for litt over en måned siden, tok ikke sjansen på noe annet, og like etterpå begynte hun å reise seg for fullt! Kom nettopp inn en morgen der hun stod i senga, så søt, og takk og pris for at bunnen var nede da :o) Best å senke for tidlig enn for sent ja, de små babyene våre har blitt så store :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløpig snur gutten seg bare på magen og står på alle 4. (utrolig hva han får til med grobag/nattpose på) Noen morgener har han satt seg opp, men ennå ikke reist seg opp å stå. Tror ikke han har skjønt at det går an i senga ennå. Heldigvis. (Han reiser seg opp etter alt annet i huset) Kan være for han aldri har lekt i senga. vi tar ham opp med en gang om morgen når han våkner. Har fremdeles senga på vårt rom, men når vi flytter den inn på eget rom (snart) må vi nok senke bunnen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...