Northernlights Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Det sies det er veldig viktig at man husker sin 1.skoledag. Og jeg husker min kjempegodt, enda det var høsten 1973. Hvis du vil,kan du lese om den på "barnetmitt"=o) http://www.barnetmitt.com/barnetmitt/innhold/aktuelle_artikler/min_f_rste_skoledag_skrivekonkurranse Jeg er kjempeglad for at vi får bokpakke med norske barnebøker i posten! Vi har ikke mange av dem her. Tusen takk, Jordmor Siri! =o))
Honningmelon Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Ja, jeg husker første skoledag :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jaa! Husker jeg hadde me den svarte dokka mi på skolen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 jaaa.. jeg husker vi fikk hjemmelekse og det var å tegne et rødt eple. Gud som det kilte i magen den dagen. <3
mammaen til G & A Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Husker den kjempegodt. Rektoren holdt tale for oss ute, og vinden blaaste bort alle papirene hans. Alle barna loep rundt for aa faa tak i alt, saa han kunne avslutte og vi kunne gaa inn=) Leksen var aa tegne border, jeg var saa stolt at jeg kunne gaa hjem til nabo gutten og si jeg hadde lekser. Han var aaret yngre=)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Nei, jeg husker ikke min første skoledag. Husker nesten ingenting fra barneskolen, har nok fortrengt det aller meste. Men hvorfor er det viktig at man husker denne dagen? (Ikke les innlegget i en sint tone, er bare nysgjerrig. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå