Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hvor stor er deres? Må bare spørre, for da kan jeg vite om min er stor eller liten. Hvis vi måler fra enden på fitte-hølet til helt øverst på klitten da. Altså hele dritten. Hvor lang er deres ca..
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Du er tydeligvis gutt, ca 14 og nysgjerrig. Foreslår at du går på biblioteket og låner ei faktabok. Forøvrig: ja, pikken din er liten.
¤MegOgMini¤ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 godt med en god latter før jeg kryper i senga!!! 'riste på hodet* make a wish
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hehe.. det var nesten litt morsomt. Nei, er nok jente jeg. Men er ei ung jente da. Har barn, så er ikke sååååå ung heller. Men jeg er bare nysgjerrig fordi jeg er så skeptisk på min. Er nesten flau noen ganger, fordi jeg føler den er for stor. Hadde bare hjulpet om noen av dere sa hva deres var, så kunne jeg jo funnet ut om min virkelig er så stor.. HI
¤MegOgMini¤ Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 er ikke noe som heter normal og unormal Når det kommer til alt så er alle mennesker forskjellige....!!! Hvor ung er du? kan ikke huske noengang at jeg har sitti å lurt på noe sånt!!!
¤MegOgMini¤ Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 forresten, tenkte på: hva gjør du om du får svar og den er "for liten"? eller 2for stor" ???
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Jeg er 20. Føler bare at hele dritten har forandra seg sånn etter fødselen. Så ja, dette plager meg. Hmm, hva jeg gjør? Får vel ikke gjort noe spesielt. Bare greit å vite. Kan sikkert sjekke det opp ett sted da, hvis ingen vil svare. Jeg ville heller hatt "for liten" enn "for stor" da. Men så kan det jo sikkert være at selve hølet plager meg litt å da, for det er jo mye vid'ere. Får ikke til å knipe tror jeg. Så derfor føler jeg vel at hele har blitt så stor HI
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 For et fantastisk deilikat samtaleemne... og for et pent språk! Jammen er det fine temaer som dukker opp her inne på kranglesiden! Til HI, knip og knip, så går den seg nok til igjen skal du se. Selv om du ikke kjenner at du kniper sånne med en gang, så blir det bedre etter noen uker....
Gjest Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 ehm... har ikke målt jeg... alt man skal nå bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Det er jo ikke urimelig at du har forandret deg der nede etter en fødsel. Det er da ganske normalt. Men du bør kanskje lære deg og knipe om du ikke får det til. Ta en finger opp i og bestem deg for å klemme rundt fingren. Kjenner du at det klemmer gjør du det riktig. Eller bare lat som om du har noe der. Du kan også gjøre det når du har sex. Klem til rundt penis. Godt for både han og deg det! Dybden på skjeden varierer like mye som lengden på mannens penis.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Ehhh..og utvendige mål har stor betydning... Når det gjelder det innvendige så går det vel mest på elastitet og bekkenmuskulatur...og sånt er vel ikke særlig målbart sånn sett. Men er man "fast i fisken" så bør man kunne knipe rundt en lillefinger.....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Mannens lillefinger eller damens lillefinger? For mannen min sin lillefinger er like stor som tommelen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå