Gå til innhold

Er det "ok" å slutte med pumpingen nå Expat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jo lillegutt 14 uker.. jeg har pumpet meg dag og natt i disse ukene.. Klarer ikke helt å få den lille melka jeg hadde tilbake etter

p-pille stuntet mitt.. og nå begynner det å bli mer mas enn kos..

Lillegutt er mer våken og krever mer av meg nå.. så tiden er heller ikke der..

Har han fått mm de viktigste månedene nå? Er det ok å gå over til kun mme, eller burde jeg stå på et par måneder til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du ta avgjørelsen på selv, for det er ikke jeg som må gjøre jobben, du må kjenne på når nok er nok! Og selvsagt er mm aller viktigst de første mnd, selv om de har fordel av det lenger. Du har gjort litt av en innsats her uannsett, flink jente! Lykke til!

Har du forresten bittelitt igjen i frysen er det verdt å spare litt til sykedager for lillebarnet, de kommer alltids i vinterhalvåret. Dypfrys, dobbelpakket, innerst nederst. Mm er for eksempel ok når de har omgangssyke, midt i sykdommen, gis da med teskje eller sprøyte (altså litt og litt). Så små forpakninger!

For de kan ikke få mme MENS de fremdeles kaster opp, da er det ellers bare litt vann eller isotonisk sukkerløsning fra apoteket.

Skrevet

okay.. tusen takk for råd og støtte..

Tror jeg skal pumpe meg iherdig resten av uka.. prøve å fryse ned litt mer, også er det timeout for min del..

håper det går fint med han uansett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...