Pærefrø Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Nå de siste kveldene så har han våkna ca 1 time etter legging, og bare griner og griner. han er våken, men trøtt, han vil ikke sove, ikke sitte fang...ingenting.... så nå begynner jeg å lure på om det er noe galt... Har sove medisin til han, men hater åbruke det, men han fikk litt i kveld... han er bare 2,5 år Satt å lurte på i kveld om jeg skulle ha ringt legen i morra, men så tenker jeg også sånn at det kan jo bare være alderen også.... Noen med erfaringer?
Honningmelon Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Er du sikker på han er våken? Eldste på 3 år pg 8 mnd er sånn innimellom. Han ser våken ut, men er ikke det. Vanskelig å trøste han, for han bare vrir seg og er "umulig". Han husker ingenting av det neste dag. Det heter nattskrekk og er nok ganske vanlig i denne alderen.
Pærefrø Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 jeg vet egentlig ikke, han bare griner, men han snakker også da. i dag så ville han ned i stua, nekter å legge seg igjen... Hvor lenge skal det holde på da? når han får sovemedisin, så gjør han det ikke.....
Honningmelon Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Gutten min snakker også når han driver med dette. Men, våken er han ikke. Han har vel holdt på med dette i 1 1/2 år i allefall. Men, ikke hver kveld da. Det går i perioder. Nå er det lenge siden sist.
Pærefrø Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Isj....kan regne med å holde på enstund da? Jeg kvekker jo hver gang gutten hyler.....kjempe gøy når mannen jobber kvelden hele tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå