Gå til innhold

Hva feiler det sønnen min for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå de siste kveldene så har han våkna ca 1 time etter legging, og bare griner og griner. han er våken, men trøtt, han vil ikke sove, ikke sitte fang...ingenting.... så nå begynner jeg å lure på om det er noe galt...

Har sove medisin til han, men hater åbruke det, men han fikk litt i kveld... han er bare 2,5 år

Satt å lurte på i kveld om jeg skulle ha ringt legen i morra, men så tenker jeg også sånn at det kan jo bare være alderen også....

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på han er våken? Eldste på 3 år pg 8 mnd er sånn innimellom. Han ser våken ut, men er ikke det. Vanskelig å trøste han, for han bare vrir seg og er "umulig". Han husker ingenting av det neste dag.

Det heter nattskrekk og er nok ganske vanlig i denne alderen.

Skrevet

jeg vet egentlig ikke, han bare griner, men han snakker også da. i dag så ville han ned i stua, nekter å legge seg igjen... Hvor lenge skal det holde på da? når han får sovemedisin, så gjør han det ikke.....

Skrevet

Gutten min snakker også når han driver med dette. Men, våken er han ikke. Han har vel holdt på med dette i 1 1/2 år i allefall. Men, ikke hver kveld da. Det går i perioder. Nå er det lenge siden sist.

Skrevet

Isj....kan regne med å holde på enstund da?

Jeg kvekker jo hver gang gutten hyler.....kjempe gøy når mannen jobber kvelden hele tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...