Danselettbatterinna Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Ja, tro det eller ei - hihi.
Giftmamma med2jenter Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 kommer meg aldri på msn jo.. er no nyere versjon og greier.. som jeg hører er helt dritt, så jeg har ikke tørt å installere den... hva skjer æ?? ) M hos dagmamman hver dag denne uka eller??
Danselettbatterinna Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg har innstallert den, og har ikke hatt noe tull med den. Det skjer svært lite om dagen, selv om jeg skulle ha gjort så masse. M er hos dagmamman hver dag denne uka, ho snakker jo ikke om annet :-) Tegn på at ho trives da. Dere da?
Giftmamma med2jenter Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Er jo ikke noe som er bedre enn at hun trives da:) jeg har jobba i kveld og skal ikke på jobb før natt til lørdag....deeeeilig:) i morgen skal jeg til frisøren og klippe meg kort uten at O vet det...hehe:) og en tur til kiropraktoren.. ellers skjer det ikke så mye her heller gett.. prøve å treffes en dag da eller..
Danselettbatterinna Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 V, M og jeg skal ut og spise med svigermor i morgen. Ho skal hente M hos dagmamman, så tar vi oss en tur til byen og koser oss. R og svigefar skal på en eller annen messe et eller annet sted. Så i morgen skal vi jentene kose oss :-) Du må jo ikke klippe deg kort!!! Det har jo endelig blitt langt jo........ Som sagt før, så er vi som regel ute og går tur sånn i 16 - 17 tiden. Hyggelig med litt selskap - både for meg og M :-)
Giftmamma med2jenter Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Det blir jo sikkert koselig da.. Nå er jeg dritt lei det lange håret..kanskje jeg slår til med lugg også, vi får se hvor tøff jeg er da vettu;) jeg vet... men det er som regel midt i middagen våres det serru:) Men skal prøve å få det til en dag vi:) nå hører jeg senga mi rope på meg.. så da kærer jeg meg i seng.. prates en annen dag da... klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå