Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 sønnen min har pleid å sove i vognbagen sin og når han har sovna pleier jeg sette den oppi senga hans etter han er sovna.. han sovner alltid på puppen eller i armene mine før jeg legger han ned i bagen.. men i natt tenkte jeg at jeg skulle prøve legge han rett i senga og la han sovne dær både uten bag og uten å sovne i mine armer først... trodde jo det skulle bli tårer, snørr og tenners gnissel... han lå å pludret og vrei litt på seg en stund.. så ble det plutselig så stille... lista meg inn på rommet og sannelig sov han faktisk!!! Det er jo helt utrolig, hadde venta meg den skrikeorgien men neida, flinke gutten sovna blid og fornøyd:D
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Saa deilig da! Det gaar ikke her i gaarden. Hvor gammel er babyen din?
Forskeren Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Så flott! Jeg har av erfaring fra sist gang ikke latt lillegutt sovne ved pupp noen gang, sist ble jeg "fanget" av dette, opphørte ikke før skrikekur ved 6 mnd. Hvor gammel er din? Supert at det gikk så fint, håper det fortsetter...! Lillegutt her på 3 mnd legger seg fint hver kveld, tror vi er veldig heldige med han + at vi bevisst har unngått pupping og byssing i søvn fra første stund. Han akker seg litt mer når han skal sove i vogna på dagtid, da... Noe skal det jo være med de små
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 hehe ja det er alltid noe, lille er ikke spesielt glad i å sove i det heletatt men sover heldigvis nesten hele natta:) ble jo veldig gledelig overrasket over at det gikk så smertefritt:) han er to måneder og 13 dager gammel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå