¤MegOgMini¤ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 for nesten 2 uker siden var vi på 1års kontroll med guttungen, og alt var som normalt.. Untatt- vi påpekte at han har en kul der som det hullet i hodet var, Fontanellen?? Den har blitt større og større.. er ikke fordi han har bulket seg.. Legen sa det ikke var noe farlig, normalt med forskjellig hodetfasong osv. Men ikveld ringte han og sa han hadde snakka med eb barnespesialist, og vi blir henvist til UL av denne kulen... Gråter når jeg skriver det her, er så redd det er noe alvorlig.. stakkars lille prinsen min....
Skilpadden Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg har aldri hørt om det, men vil bare si at jeg håper alt er bra med lille gutten din. Stor klem til deg.
BettyBoob Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 ikke hørt om det før, men ikke frik helt ut før dere har vært på UL!! Det er sikkert ikke noe galt med gutten deres, men det er greit å få bekreftet det ved UL Krysser fingrene for dere!!!
¤MegOgMini¤ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 tusen takk! Prøvd i hele kveld å tenke positivt. men er ikke så lett. er så utrolig redd det er noe alvorlig ;( Skal bli godt når vi får vært på UL og få dette ut av verdenen da ;)' Må bare gråte ferdig her.. hehe uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå