Gå til innhold

Har deres barn grått lenge ved levering i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trnker spesielt på dere som har hatt barna deres i bhg en stund.

Er det slik at enkelte barn gråter ved levering hver gang år etter år?

Vi er på tredje uka nå, og hun gråter når jeg går.

Trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min gråt et par dager, han gråter ikke nå, men er heller ikke overentusiastisk når vi går.

Var på møte i bhg i går og der sa de at enkelte av de nye i høst gråter fortsatt liksom for og si fra når foreldrene går, men etterpå går det veldig bra.

Syns det var skikkelig fælt og gå fra når han gråt så må være veldig kjipt for dere, men forhåpentligvis går det bra resten av dagen..

Skrevet

her begynte han i bhg 14aug. og griner hver gang jeg leverer han.

heilt forferdelig, trodde det skulle gå bedre etterhvert. Men han sier hadet, men skriker/griner når jeg snur ryggen til og er på vei ut døra.

men det gir seg med en gang jeg er ute av døra....

i begynnelsen gikk han og sa, fra morgen til kveld hver bidige dag;

"simen trenge isse grine mer, mamma komme hente deg bagehamen"

hørte denne setningen ett par gangen daglig kan du si, stakkar han tenkte vel ikke på annet....;-)

Skrevet

Min begynte i barnehage nå i august, men jeg svarer alikevel jeg.

Huff, det er trist ja, men det går nok over. Snupp gråt i 2,5 uke, nå smiler hun og vinker hadet. Den første mnd nektet hun å sove i sengen på soverommet der, sov på sofaen i oppholdsrommet, nå sover hun i sengen sammen med de andre. Det går seg til etterhvert. Har hun hatt lang sommerferie kanskje? Da går det jo en stund før de kommer inn i det igjen, spesielt når de er såpass små.

Lykke til videre. :o)

Skrevet

Sønnen vår går i bhg 2. året nå. I fjor gråt han hver dag de to første månedene, deretter ingen gråting resten av året. Etter seks uker uten barnehage i sommer har han imidlertid begynt å grine igjen. Gråter så og si hver dag, ca 2 måneder nå. Ille, men hører at han slutter med en gang. De sier at han trives, og det tror jeg også han gjør. Personalet sier vi gjør det "riktig" når vi leverer, så håper det gir seg snart. Har iallefall blitt bedre i det siste.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...