Gå til innhold

flere her m partner som kun jobber natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan organiserer dere hverdagen?

Samboer jobber kun natt og vi har litt problemer m å få ting til å gå rundt her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jobber kun natt!

Har hittil gått hjemme, så det har ikke vært noe problem! Men blir spennende å se åssen det blir til uka når han begynner å jobbe igjen!

Skrevet

Mannen min jobber dagtid, men jeg selv jobber kun natt.

Skrevet

samboeren min jobber kun natt, og er heller ikke interessert i annet. sover hele dagen. noen tips til hvordan man kombinerer dette m små barn som gjerne lager litt lyd?

Skrevet

Hittil har det ikke vært noe problem her.. Jeg har latt junior styre som han vil.. Gubben våkner ikke av noe som helst så.. ;)

Mamma foralte at når pappa jobba natta og vi var små, så våkna han alltid av at mamma sa "hysj" og ikke av at vi lekte..

Skrevet

Jeg jobber kun hvilende nattevakt så jeg sover på jobben og kommer hjem halv åtte og tar meg da av jenta vår mens mannen drar på jobb. Passer oss kjempe bra :))

Hvor lenge bruker han å sove da?

Skrevet

han sover fra cirka sju, da vesla står opp og til rundt to. drar på jobb igjen halv seks

Skrevet

Jeg jobber kun natt, mens mannen min har 8 -16 jobb. Har ikke noe problem egentlig med å få hverdagen til å gå opp. Mannen min drar på jobb, når jeg følger lillemann til skolebussen, så går jeg hjem og sover. Enten tar lillemann bussen hjem etter skolen eller så er han på Sfo til jeg eller mannen min henter han. Dette avtaler vi på kvelden før, sånn at lillemann ikke er i tvil neste dag om når han blir hentet eller skal ta bussen hjem. Det gjelder å lage seg systemer som passer for seg selv. Noen ganger kan man også få arbeidsgiver med på laget for å få kabalen til å gå opp. Det har vi gjort. Mannen min har veldig mange reisedager i året, og vi har ikke muligheter for barnevakt på kveld/natt, så derfor blir alle mannens reiser lagt til mine friuker. Har fungert helt flott til nå.

Skrevet

drar på jobb halv seks på kvelden. dvs at han er våken og hjemme cirka fire timer pr dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...