Gå til innhold

Hvem var det som sa at singellivet var så topp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Singellivet er oppskrytt skal jeg si dere! :@

Jeg hater å være alene hjemme, har ikke vært det på flere år... Litt trist jo.. =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir nok vant til det=) Jeg synes at det er aldeles fantastisk å være alene! Bare meg og min skjønne datter, og vi storkoser oss=)

Det går nok bedre etter hvert, skal du se!

Skrevet

Ikke jeg jaffal..

Skrevet

Singellivet er oppskrytt ja...

Er ikke kult å sitte aleine hver eneste kveld etter tuppa har lagt seg nei..

Skrevet

Nei, det er kjedelig, trist og ensomt! Det er DET det er!!

Skrevet

Oi, er du blitt singel?

Skrevet

Det er hva du gjør det til ;)

Selv syntes jeg singellivet var mye bedre en å bo sammen med x'en som jeg holdt på å bli sprø av. Da var det topp å slippe all irritasjonen og bare nyte freden :)

Syntes ikke det var hverken trist eller ensomt, men vi er jo alle forskjellige og takler ting på forskjellig måte.

Hvis du går rundt hele tiden og tenker over at nå er jeg så alene og det er bare så trist, så er det jo klart at du ikke syns singellivet er greit.

Men det er jo store sjanser for at du finner ny kjæreste og finner kjærligheten igjen. Så hvorfor ikke prøve å nyte denne tiden du har helt for deg selv, bruke alenetiden på noe du koser deg med ?

Skrevet

Ja, jeg ble det i sommer da, men det er først nå han har flyttet ut..

Skrevet

Det går seg til vennen, -garantert!

Klart det er uvant med "ensomheten". Etterhvert vil du vende deg til den nye situasjonen, og "huske" på at det var for en grunn at du valgte den nye livssituasjonen. Men, det tar litt tid...

Hva med å prøve å få til noe på kveldene.. Be hjem noen venninner, gjøre noe hjemme som du liker etc.?

Det går seg til skal de se!! Det er alltid vondt før det blir bedre...

God klem til deg

Skrevet

Jo, etterhvert kommer jeg vel til å føle det sånn, men akkurat nu er det så utrolig uvant og trist... Det går seg nok til etterhvert håper jeg...

Skrevet

Ja, det er jo det rette, jeg får prøve å tenke på det...

*sukk*

Takk for klemmen. =)

Skrevet

Det blir jo ikke bedre etterhvert heller :s

Synes det blir lettere og lettere med alt det praktiske rundt det å være alene,men ikke ensomheta om kveldene gitt...

Skrevet

singellivet er DEILIG..

Men nå har jeg heller nesten ikke vært singel siden jeg var 14.. Men jeg nyter hvert eneste sekund. her skjer det alltid noe og det er alltid folk rundt meg.

den tiden jeg har alene, den nyyyyyter jeg.. ah.. deilige stillhet.. :)

Skrevet

Har du blitt singel også?

Tydeligvis lenge siden jeg har vært her inne.

Skrevet

Yikes... =S

Nei, den er tøff å takle... Usj... =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...